Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
unia potilaille
Höpöhöpö, just sopivasti unta. Nukahdin helposti jo ennen yhtätoista ja tasaista unta aamuun asti. Ei silti estä etteikö pienet tirsat tekis terää iltapäivästä.
Kyrpää sinä olet ajatellut.Mä oon ajatellut iltapäivänokostelua aamukahdesta asti kuule.
IL selvitti: Kansanedustaja Jani Toivola on ajanut taksilla yli tuhat kertaa veronmaksajien piikkiin - lasku 22 000 euroa
Lapset on kyllä todella reippaita sairastajia. Jos mun tyttö jää ns. vuoteen omaksi niin on jo todella sairas. Tämä "kidflu" tuntuu olevan manflun vastakohta.
Meillä keuhkokuume ja joskus 39+ asteen kuumeet on vetäny likan sänkyyn, mut tosiaan kaikki lievemmät menee todella reippaasti.Jälkikasvu sairastaa tosi harvoin kunnolla, jotain nuhaa ja yskää välillä on, mutta kuume ei nouse. Jos nyt kuitenki kuumetta on kerran kahdessa vuodessa niin se hyppii ja pomppii ympäri kämppää eikä oo ollenkaa kipeen olonen.
Selvisikö missään vaiheessa kenen kassit jäsen Invisus tyhjensi?Nyt on kyllä kassit kupattu tyhjiin, pitäisi vielä jaksaa safkat vääntää, pyykity ripustaa, imuroida ja käydä gymillä vetää selkä + aerobiset...
Mutta jospa kohta kun jaksaa. Nyt voi vähän rentoilla ensin.
Ihan vaan Prisman kauppakassit.Selvisikö missään vaiheessa kenen kassit jäsen Invisus tyhjensi?