Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Voihan maanantai. Kahdelta katoin ensimmäisen kerran kelloa, että kohtahan se soi ja viideltä seuraavaks. Pienen piikkimattoilun jälkeen kerkesin tunnissa vielä mm. väistellä kaatuvia myrskypuita, pestä vessoja ja shoppailla virossa ja valitella koko ajan miten en saa unta tässä, niin pitää puuhaa keksiä. Liikaa unta viikonloppuna ja raskaat mavet illasta, pudum.

Höpöhöpö, just sopivasti unta. Nukahdin helposti jo ennen yhtätoista ja tasaista unta aamuun asti. Ei silti estä etteikö pienet tirsat tekis terää iltapäivästä.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/201809152201200619_pi.shtmlhttps://www.iltalehti.fi/politiikka/201809152201200619_pi.shtml
IL selvitti: Kansanedustaja Jani Toivola on ajanut taksilla yli tuhat kertaa veronmaksajien piikkiin - lasku 22 000 euroa

Tämä on kylllä sankari. Joka päivä vähintään yksi taksimatka. Toisaalta tekee mitä puhuu: Vihreiden agenda on autottomuus ja tosiaan Toivolalla ei ole autoa. Lisäksi puolet kansanedustaja-ajasta masiksella.

Edelleenkin sitä mieltä, että kansanedustajien palkkioita pitäis tuntuvasti korottaa jotta saataisiin kunnon ehdokkaita.

edit. Autot pitäisi kieltää koska taksilla pääsee. Ydinvoimalat pitää kieltää koska sähköä tulee pistorasiasta. Lisäksi lehmien pierut pitää kieltää, maitoa saa kaupasta.

Kylläpä on ärsyttävää. Mikä vihreä tuo on, jos ei pyörällä pääse ~3km matkoja kulkemaan.

Nyt on käynyt niin, että kissa on liian lihava tuohon kiipeilypuuhunsa. Meinasi äsken puu kaatua, kun asetteli itseään tuonne sen makuupussiin makoilemaan.

Nukuin hyvin, ja kurkkukipu ei ole vielä aivan valloillaan. Mutta vahva oletus on, että tämänkin flunssan tytöltä saan, ennemmin tai myöhemmin.

Lapset on kyllä todella reippaita sairastajia. Jos mun tyttö jää ns. vuoteen omaksi niin on jo todella sairas. Tämä "kidflu" tuntuu olevan manflun vastakohta.

Miehen kanssa päädyttiin perjantaina menemään leffaan, ja olin kyllä pettynyt. Mua nukutti melkein koko leffan (Blackkklansman) ajan. Onneksi siinä oli Jasper Pääkkönen, niin jaksoin sen avulla katsoa loppuun. Jasper näytteli hyvin ja oli kyllä leffan vahvimpia, jos ei vahvin hahmo, mutta en mä kyllä mitään tosi vahvaa redneck-aksenttia sen puheessa kuullut.

Lapset on kyllä todella reippaita sairastajia. Jos mun tyttö jää ns. vuoteen omaksi niin on jo todella sairas. Tämä "kidflu" tuntuu olevan manflun vastakohta.

Jälkikasvu sairastaa tosi harvoin kunnolla, jotain nuhaa ja yskää välillä on, mutta kuume ei nouse. Jos nyt kuitenki kuumetta on kerran kahdessa vuodessa niin se hyppii ja pomppii ympäri kämppää eikä oo ollenkaa kipeen olonen.

Jälkikasvu sairastaa tosi harvoin kunnolla, jotain nuhaa ja yskää välillä on, mutta kuume ei nouse. Jos nyt kuitenki kuumetta on kerran kahdessa vuodessa niin se hyppii ja pomppii ympäri kämppää eikä oo ollenkaa kipeen olonen.
Meillä keuhkokuume ja joskus 39+ asteen kuumeet on vetäny likan sänkyyn, mut tosiaan kaikki lievemmät menee todella reippaasti.

Itselläni ei kuume nouse juuri koskaan, mutta kerran kun se nousi 36,4 -> 37,4 niin makasin horkassa peiton alla, miltei toimintakyvyttömänä. :ROFLMAO::ROFLMAO:

Nyt on kyllä kassit kupattu tyhjiin, pitäisi vielä jaksaa safkat vääntää, pyykity ripustaa, imuroida ja käydä gymillä vetää selkä + aerobiset...

Mutta jospa kohta kun jaksaa. Nyt voi vähän rentoilla ensin.
Selvisikö missään vaiheessa kenen kassit jäsen Invisus tyhjensi?

Mooooooooi..... uus vko. Fysssarille kahdeksi.. ja ulkona sataa....

Back
Ylös Bottom