Nyt ymmärsin tämän tunteen kun kolme kertaa hyppäs suoraan näytölle.
Joka. Saatanan. Sivun. Avauksella.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt ymmärsin tämän tunteen kun kolme kertaa hyppäs suoraan näytölle.
Kyllä minä nyt kirmasin heti ostamaan SN tuotteita.![]()
Sä voisit käydä tekemässä reportaasi retken sinne Vietnamiin, itsellä ollut ajatuksissa lähteä sinne.
Eikös Mike ollut siellä ihan tässä lähivuosina?
Tästä kuvasta tuli välittömästi mieleen yhden parisuhdepuolen ketjun keskustelut alkukuusta.
Tykkäsin tästä kuvasta facebookissa, eli julkinen peukku Jasonille, vettä valuvalle Jasonille ja leffalle, jonka juonesta en tiedä mitään.
En jaksa keskustella aiheesta, vaikka toki minun moraaliani saa vapaasti paheksua. Silti jätän tämän tänne enkä ko. saagaan.
Terkkuja tytöille!
![]()
Tästä kuvasta tuli välittömästi mieleen yhden parisuhdepuolen ketjun keskustelut alkukuusta.
Tykkäsin tästä kuvasta facebookissa, eli julkinen peukku Jasonille, vettä valuvalle Jasonille ja leffalle, jonka juonesta en tiedä mitään.
En jaksa keskustella aiheesta, vaikka toki minun moraaliani saa vapaasti paheksua. Silti jätän tämän tänne enkä ko. saagaan.
Terkkuja tytöille!
![]()
Viimeksi perjantaina katsoin tämä toiminta mielessä prismassa, että on kilohinta kohdillaan ja ostan sörsselit tulevaisuudessa sieltä.Prisma ja booonukset kotiin. Eikä tartte etes intternettiin mennä surffaamaan.
Voi ny *piip* taas.
tohtorikin nyt sitten käyttää vaan sitä käsidesiä sisäisesti, että kieli puhdistuu