Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kerrotko että olet mennyt JEESAAMAAN=tekemään työt toisen puolesta sen jonkinsortin sijoituskämpän remppaamisesssa?

Saat sen kuulostamaan jotenkin likaiselta.

No kärjistetysti vois noinkin sanoa.. :LOL:
Yhdessä tehdään, mutta vähän joutuu korjailemaan ohessa toisen jälkiä.. :whistle: Autan kyllä ihan mielelläni, nyt vaan kasaantunu kaikki muutkin hommat samaan kohtaan. Jakaantuisivat jotenkin tasasesti viikolle, mutta ei.. :cautious:

Ihan oma vika, peiliin saa katsoa.

Perkeleen hyvä puuro tuli, tänään tulee tehokas päivä.

81,5/185

Niimpäh. No ostelee noi mammat niitä sitten 1/4-1/2 hintaan. Että ei ne loppujenlopuksi ihan niin kalliita oo.

Emmaljungan vaunut ja joku autoistuin ostin sillon 1300€. Myin ne 2v myöhemmin 850€. Että ei ne mulle maksanut kuin 450€. Ei siihen hintaan käytettyjä ois saanut.
Taisin itse maksaa vauvan käytetyistä Hartanin vaunuista 160 euroa, olivat todella hyvät ja kestävät vaikka laitoin ne erittäin kovalle koetukselle silloin aikanaan. Turvaistuimen ostin satunnaiseen käyttöön 20 eurolla. Sanoisin että pääsin erittäin halvalla.

onko yksikään ketjun kunteista keskivertoliikkuja, Minä en ainakaan ole

Onko tämä sinun päiväsi?
1. Olet valveilla 15 tuntia vuorokaudessa.

2. Suurimman osan päivästä eli 8 tuntia ja 40 minuuttia istut tai olet makuuasennossa, esimerkiksi sohvalla pötköttäen.

3. Seisot paikoillaan noin kaksi tuntia.

4. Harrastat kevyttä liikuntaa noin kolme tuntia.

5. Liikut reippaasti noin 42 minuuttia.

6. Harrastat rasittavaa liikuntaa vain muutaman minuutin.

7. Otat päivittäin noin 6800 askelta.

Jos vastasit kaikkiin kysymyksiin kyllä, olet keskiverto aikuisliikkuja!

https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/201809052201182309_we.shtml

Harrastin eilen tissiseksiä aivan ihan masiinan kanssa, tänään täytyy varmaan mennä syömään lounaalla pirtelö kun en kykene nostamaan lusikallistakaan soppaa.

Onko tämä sinun päiväsi?

2. Suurimman osan päivästä eli 8 tuntia ja 40 minuuttia istut tai olet makuuasennossa, esimerkiksi sohvalla pötköttäen.

Meikäcunttiin noi osuu aika hyvin. Paitsi en nuku noin paljoa.

Onko tämä sinun päiväsi?

Noiden speksien mukaan mun työkin kävis jo kevyestä liikunnasta, tosin vapaa-ajalla yritetään ottaa vahinkoa kiinni tehokkaalla sohvapötkötyksellä. Aina silloin kun ei oo litistymässä tangon alle tai pyörän selässä.

Minulla ei täyty joka ikinen päivä kuin kohta 2

arkipäivisin kohdat 2&7

Onko tämä sinun päiväsi?

Ideaalitapauksessa omalla kohdalla tuosta kuviosta:

1. Valitettavan usein olen hereillä 17 tuntia, yöunet ovat kärsineet itsellä paljon.

2. Näin paljon ei ole. Töissä istun maksimissaan 2 tuntia, loput 6h menee kyllä jalkeilla tavalla tai toisella. Kotona vapaa-ajalla istun tietokoneella 1-3h, riippuen päivästä.

3. En paikoillani, mutta ajoittain liike vähäistä.

4. Jos kevyeksi liikunnaksi lasketaan kävely, niin helposti tulee kolme tuntia.

5. Mikä mielletään reippaaksi? Reipas kävely, niin kyllä semmoinen 1h tulee päivässä.

6. Kamppailutreeneissä kovasykkeistä liikuntaa tulee helposti reilu tunti, salilla asia on hieman erilainen.

7. Joskus näitä mittasin, askeleita tulee noin 10,000.

Unelmakämpästä on nyt kova taistelu käynnissä, jänskättää!

Taas ilmestyi myyntiin myös aika kohtuu kiva kämppä, vähän liikaa romantiikkaa omaan makuun tosin siitähän pääsee eroon aika pienellä investoinnila. Mutta. Asunto on Lukonmäessä. Hervanta kolkuttelee ovella, hrrrrmh. En oikein tiedä, osaanko nähdä itseni lukonmäkiläisenä. Lastakin uhkaa Hervannan koulut, ja se on paha se.

Eissaaat!

Minä olen antanut vastuuvapautuksen, että jos hänen autostaan varastetaan renkaat, kun melkein jo kävi tietämättömänä Hervannan rajalla, en ota vastuuta ja olen varoittanut. Sama Nekalan suhteen.

Kissa oli oksentanut olohuoneen matolle ja pyyhkiny paskaisen perseensä mun jalalle mun nukkuessa. Lakanoissaki oli kakkaa.

Unelmakämpästä on nyt kova taistelu käynnissä, jänskättää!

Taas ilmestyi myyntiin myös aika kohtuu kiva kämppä, vähän liikaa romantiikkaa omaan makuun tosin siitähän pääsee eroon aika pienellä investoinnila. Mutta. Asunto on Lukonmäessä. Hervanta kolkuttelee ovella, hrrrrmh. En oikein tiedä, osaanko nähdä itseni lukonmäkiläisenä. Lastakin uhkaa Hervannan koulut, ja se on paha se.

Tuo oli kivaa tuo unelmakämpän löytäminen. Mutta todella stressaavaa ku halus kynsin hampain tietyn kämpän. Koko kesä meni stressissä ku mietti, että pakko saada tää kämppä.

semmoista se työMiehen arki on, vanhana&väsyneenä kun ei jaksa enää istua iltaisin ulosteellä
Minä olenkin vain tekevinäni töitä kun minulle ollaa maksavinaan palkkaa.

Just soitettiin huomiseksi omien töiden jälkeen iltavuoroon. Sitten tulee kuudessa päivässä noin kahdeksan päivän työt. Rittäänee tälle viikolle.

Kauppakeskuksen avajaiset saivat väen liikkeelle Eurassa – ämpäreitä jonotettiin jo varhain
SATAKUNTA06.09. 08.55 Päivitetty 11.44
KARI MANKONEN

Ihmiset kerääntyivät hyvissä ajoin jonottamaan ämpäreitä liikekeskuksen avajaisissa Eurassa.

Jarmo KaronenEura
Osuuskauppa Keulan uuden kauppakeskuksen avajaisissa Eurassa innokkaimmat olivat jonottamassa Tokmannin ämpäreitä jo puolta tuntia ennen avajaisia kello yhdeksältä. Ämpäreissä oli pieniä tuotelahjoja kuten luontaistuotteita, tekokynsiä ja punaviinietikkaa.

Euran S-market on palvellut nykyisessä paikassaan vuodesta 2002. Vuosi sitten alkaneessa saneerauksessa kauppaa laajennettiin noin 3 500 neliöllä. Aiemmin kaupassa oli 2 650 neliötä.

Samalla kiinteistö laajeni pieneksi kauppakeskukseksi, jossa toimivat S-marketin lisäksi S-pankki, Alko, Tokmanni ja LähiTapiola. Kiinteistössä on tilaa vielä yhdelle vuokralaiselle.

Kauppakeskukselle etsitään nimeä nimikilpailulla syyskuun ajan.

Jos jonain päivänä kiinnostuisin politiikan tekemisestä niin hoitaisin vaalikampanjani niin, että tilaisit kiinasta 100000 ämpäriä. Jakaisin joka äänelle ämpärin. Ja sisään että heilahti. Ainoa vaan, että niin paska palkkio ettei sitä elannon vuoksi viitti lähtee.

Ainoa vaan, että niin paska palkkio ettei sitä elannon vuoksi viitti lähtee.

mikä: estäisi tekemästä ansiotyötäsi kaikki lomat

Kansanedustajilla on istuntotaukoa, lomaa, 4,5 kuukautta vuodessa.

tai vähän jopa extraa

Kansanedustaja saa joka kuukausi palkkansa, riippumatta poissaoloista tai työtunneista.

Näillä on palkkio ei palkka. Eikä työsuhdetta kun on luottamustoimi. Niin ei myöskään irtosanomisen vaaraa.

Miinuspuolena, koska luottamustoimi, ei vapaata eikä yksityisyyttä vaan olet 24/7 toimessa.

Julkisuuskinostus negatiivinen.

Back
Ylös Bottom