Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jeb, aika monta naamaa nähnyt livenä kun miittejä ollut useampia. Miittikulttuuri ollut toki voimissaan jo ennen kun ite hyppäsin mukaan. Laivallakin käyty useampi kerta.

Nythän miittejä oo oikeastaan ollenkaan. Edelleen aktiivisista @Daiina esmes ollut esimerkillinen miittien järjestäjä villeinä aikoinaan. Kiitos hälle.

@Delgado voi järjestää vielä tuparit! :ROFLMAO:

Mutta joo, kyllä monia on tavannut irl ja mielellään näkee tulevaisuudessakin, jos aikataulut natsaa.
Mutta en risteile, en todellakaan.

Miitit on kyllä ihan mukavia, oon vaan surkea itse järjestään moisia. Voi lukea myös laiska tai saamaton.

Mut paikalla, jos aikataulut mätsää.

Siikkerin kans mennään lokakuussa ostaan irmalle se avaruusalus. Ja siikkerille uus rojekti, kun tää kuvissa nähty epilepsia-mörkö alkaa olla kasassa.

Edit, risteilyt on kyllä kovaa kamaa. Ehkä turhankin.

Sitten ollaan me anonyymit, jotka vaan ei halua näyttää naamaansa. Omassa naamassa ei ole mitään nähtävää, parempi olla itseasiassa näkemättä.

Kyllä pakkotoistolla edelleen kuhina käy, toivottavasti käy jatkossakin tämä on ollut osa minun päiviäni jo pitkän aikaa. Uusia tulee vanhoja katoaa aina välillä.

Minä en oo nähny ku muutaman henkilön (ja TJJ:n stalkkaamalla kylillä). En oo koskaa noihin miitteihin osallistunut. Enkä kyllä tiedä uskaltaisinkokaan.

Mä oon nähnyt jonku pakkislaisen joskus hänellä oli päässään pakkotoisto pipo. Tämä tapahtui Mänttä-Vilppulan valintatalossa vuonna 2012.

Viimeksi muokattu:
Tämän ketjun "kasvoista".

Irman olen nähnyt puskassa stalkkaamassa.

Kajsnan tulevaisuuden olen nähtävästi pilannut.

Kaira joskus täällä pyörii, jollain antiikin aikaisilla risteilyillä on oltu.

Sitten ollaan me anonyymit, jotka vaan ei halua näyttää naamaansa. Omassa naamassa ei ole mitään nähtävää, parempi olla itseasiassa näkemättä.

Kyllä pakkotoistolla edelleen kuhina käy, toivottavasti käy jatkossakin tämä on ollut osa minun päiviäni jo pitkän aikaa. Uusia tulee vanhoja katoaa aina välillä.

Minä kyllä näytän naamaani vaikka missä. Mutta se on usein niin, että sitä ei kaivata missään.

Oon kyllä sinkkupuolen miiteissä käynyt ja menen kyllä vastaisuudessakin mihin tahansa miitteihin vaikka ei mua sinne edes haluttaisi.

Ikävää kuulla ihmisen poismenosta. Voimia niille joita asia koskettaa.

Ja siikkerille uus rojekti, kun tää kuvissa nähty epilepsia-mörkö alkaa olla kasassa.
"Jee."

E. Haluan sanoa myös, että olen pahoillani kokemasi menetyksen johdosta. Mietin, että onko turhaa kirjoittaa sitä tänne mutta päätin kirjoittaa kuitenkin.

Minut kerran oikein kutsuttiin johonkin sinkkujen mökkimiittiin, mutta sillon en päässyt. Ehkä parempi muiden osallistujien kannalta, etten mennyt sinne nolaamaan itseäni.

Ei kovin kauaa sitten kolme klanipäätä istuskeli nojaillen Suomenlinnan muuriin ja muistellen kuinka paikalla oli kymmeniä pakkislaisia.
Mun piti tulla mutta en ole kalju niin jätin tulematta .

Back
Ylös Bottom