Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

tässä tapauksessa parasta ennen päiväys vaan tainnut mennä ainakin NHL tyyppeihin ja divarin sakki ei varmaan täytä varallisuuskohtaa...
Minusta jos puhut niin väärässä olet. Mun parasta ennen päivämäärää on vielä rutkasti jäljellä.

Tuon firman suklaa maistuu ainakin mulle. Näppärä eväs kentän laidalla, kun säilyy ilman jääkappia.

Me täällä tykkäämme Hermannin Puddingista.

Sen sijaan, mitään härkiksiä ja nyhtökauroja en tahdo oikeastaan edes kokeilla. Mieluummin syön kaurani kaurana ja pavut papuina, tosin en juurikaan edes tykkää pavuista. Soijarouhetta tuossa taannoin kokeilein jauheNlihan korvikkeena pari kertaa. Vähäisissä määrissä ja voimakkaasti maustettuna muun ruoan seassa menettelee, mutta esim. jos jauheNlihakastikkeessa jauheNlihan vaihtaa soijarouheeseen, niin yök minkä makuista tulee ja koostumuskin on ellottava. Se ei kuitenkaan ollut edes syy, miksi lopetin kokeilut rouheen kanssa, vaan jäätävä ribbe, jonka siitä sain molemmilla kerroilla.

Se suklaa on varsin hyvä, mutta vanilja ja karamelli aika huonoja. Lakritsi on aivan kamala. IMO.

Unettomuutta ja migreeniä tähän väliin.

Ylihuomenna ollaan menossa suurlähetystöön vihdoin hoitamaan tytön kaksoiskansalaisuus kuntoon. Ekan kerran haettiin sitä 6 vuotta siten, mutta joidenkin paperien puuttuessa homma jäi siihen. Saa nähdä miten tällä kertaa. Jännittävää.

Ehrmannin suklaapudding on hyvää.
Syön myös nyhtökauraa ja härkistä.
Soijarouheesta en pidä yhtään.

Yöllä varmaan 4 selittämätöntä heräämista ja lopulta ylös klo 5.00.

Minusta jos puhut niin väärässä olet. Mun parasta ennen päivämäärää on vielä rutkasti jäljellä.
En minä epäile hetkeäkään ettet olisi vielä täysin käyttökelpoinen kapistus mutta kyse olikin että ns. lätkämuijaksi on päiväys mennyt, paitti jos siellä on joku tosi puumafani :heart:

#90,1

Joskus kyllä mietin salaa, että mitähän se elämä olisi jos genetiikka olisi minut siunannut edes hieman viehättävämmällä kuontalolla. Rakenne muutenkin tässä jumalan raiskaamassa fysiikassa on jotain melko hirvittävää, mutta pärjättävä sillä mitä on.

Luulin, että pankkilaina-asiani olisivat selkiytyneet eilen, mutta kumpikin kilpailutuksessa jäljellä oleva pankki sitten päättikin pitää radiohiljaisuutta. Revin kohta ripulisen perseeni, jos en pian pääse tekemään tarjouksia unelmakämpästä! Alkaa olla aivan sietämätön jänskätys tässä päällä.

Suattaapi olla noinki. :LOL:

Kärri, kärry.. olis pitäny lisätä perä eteen niin aivot olis kyllä kääntäny sen kärryksi. Syvimmät pahoitteluni, miä yritän skarpata. (y)

Nyt se pihautus ja jyrän haku.
Kyllä pärjään asian kanssa, kun ei enään päivittäin tuu vastaan. :ROFLMAO:

Joskus näin Prismassakin kyltin, missä luki ostoskärrit. Huhhuh.

Jyrä kuulostaa hyvälle. Täällä ei ole kokemusta kuin lätkästä.

Back
Ylös Bottom