Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Meillä erikoistuvat häippäsee ja tulee satsi uusia. Vähän kyllä jännittää että mitäs sieltä tulloo, mutta noh. Kyllä niistä hyviä saa kun vähän kouluttaa.

Ai jumaskele on muuten sitten paikat domseissa. Tällaisia särkyjä ei ole ollut lähes vuoteen, on levollinen fiilis kun saanut kaikkensa antaa.

Tästä tulee hyvä päivä!

Hauskaa perjantainta myös muille! :barefoot:
2jZP0L6.png

Järjetön, selittämätön vitutus.
On ollut kyllä sellainen viikko, että ehkä tämä nyt kulminoituu tähän olotilaan. Ei mitään suurempaa ongelmaa, mutta paljon pieniä ärsyttäviä asioita.

Tytär osaa olla yksin kotona iltaisin aina esim mun treenien ajan, mutta nyt nämä yksinolot aamulla muuttui yhtäkkiä hirveäksi ongelmaksi. No, neidillä on joka syksy joku kriisi/hysteria, että onhan tähän totuttu. Mutta olen tullut myöhemmin töihin nyt joka aamu, ja en usko, että voin jatkaa näin loputtomiin. Toisaalta, miksi en? Koska pomot jotka ovat MIEHIÄ, eivätkä YMMÄRRÄ. Ärsyttää, kun ei tiedä onko kuitenkaan aivan siinä asemassa, että voisi vain ilmoittaa omat uudet aikataulut, eikä edes kysellä mitään lupia. Yksikin järkisyy tiskiin, niin fine. Mutta se, että vaikeuttaa omaa ja lapsensa arkea kohtuuttomasti ilman syytä, tuntuu typerältä.

Nyt kun uutisoitiin että armeijassa pakolliset kaksi kasvisruokapäivää ja minulla ei ole asian kanssa ongelmia mutta nauratti kommentti "tasapuolisuuden nimissä myös kaksi liharuokapäivää ilman kasvisvaihtoehtoja"

Niin miksipä ei? Vai onko tuo taas asia jossa valtavirran on taivuttava vähemmistöön ja toisinpäin ajateltuna asia olisi ihan hullu?

No joo en ole ollut kasvissyöjänä armeijassa niin en tiedä miten heitä on muutenkaan siellä metsässä huomioitu että sen ymmärrän että on perseestä armeijassa. Sodassa sitten syödään jäkälää ja keitetään omia kumisaappaita

Onko tässä nyt kyse vähemmistöistä huolehtimisesta, vai siitä että lihansyönnin vähentäminen olisi tärkeää ihan maailmanlaajuisesti noin muutenkin?
Mutta luonnollisesti täällä asia otetaan niin että "byyhyyyyy en syö parsakaalia jos ei Jartsaa sitten pakoteta vastaavasti syömään pelkkää lihaa torstaisin". Voi lapset lapset.

Lainaus jostakin; "Kaksi kasvisateriaa viikossa = dildot perseeseen, ja Puolustusvoimien lakkauttaminen ruoan takia kokonaan. Kovasti taas koetaan."

Liitteet

• kuva.webp
    kuva.webp
    95,4 KB · Katsottu: 196
Järjetön, selittämätön vitutus.
On ollut kyllä sellainen viikko, että ehkä tämä nyt kulminoituu tähän olotilaan. Ei mitään suurempaa ongelmaa, mutta paljon pieniä ärsyttäviä asioita.

Tytär osaa olla yksin kotona iltaisin aina esim mun treenien ajan, mutta nyt nämä yksinolot aamulla muuttui yhtäkkiä hirveäksi ongelmaksi. No, neidillä on joka syksy joku kriisi/hysteria, että onhan tähän totuttu. Mutta olen tullut myöhemmin töihin nyt joka aamu, ja en usko, että voin jatkaa näin loputtomiin. Toisaalta, miksi en? Koska pomot jotka ovat MIEHIÄ, eivätkä YMMÄRRÄ. Ärsyttää, kun ei tiedä onko kuitenkaan aivan siinä asemassa, että voisi vain ilmoittaa omat uudet aikataulut, eikä edes kysellä mitään lupia. Yksikin järkisyy tiskiin, niin fine. Mutta se, että vaikeuttaa omaa ja lapsensa arkea kohtuuttomasti ilman syytä, tuntuu typerältä.
Miehet ymmärtää kaikki asiat paremmin ja nopeammin kuin naiset joten tuo väittämä on täyttä soopaa.

Back
Ylös Bottom