Deleted member 126401
Lonkku on siitä hyvää ettei tule darra![]()
Mulla lonkero menee ranteisiin. Niitä kivistää aina seuraavana aamuna

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lonkku on siitä hyvää ettei tule darra![]()

tulikin mieleen
Mä olin tänään samassa kassajonossa Pyöveli Järvisen kanssa.Mäki näin kesäkuussa Moision Harrin se juons south parkin ja oli jonossa pari ihmistä taaempana.
Voitteko kuvitella seuraavaa vääryyttä!?
Työkaverit funtsivat minkä kokoinen on skorppiooni. Kuvailin heille. Kysyivät mistä tiiät. No Red Scorpionista tietty! Löytyy vieläkin VHS porukoiden aittasta.
Eivät olleet koskaan kuullet Red Scorpionista?! Mitä vittua?
Joo. Huomenna salille ja kaksi ilman kolmatta on turvallinen valinta.Muista nyt se kuntokuuri
E. Täällä sauna päällä ja 2 olutta tässä Jazz-fiiliksissä Kalevan kisoja katseltuna jo juotu. Mulla ei tosin oo mitään kuureja päällä.
Oooh, millä kanavalla ja mihin aikaan ?Mä oon sit kans telkkarissa huomenna ja sunnuntaina![]()
Nelonen. Napakymppi.Oooh, millä kanavalla ja mihin aikaan ?
Dolph.
Idolini.
Ommuute instagramissa. Meni het seurantaan.
Saatana. Meni syltyn ja arskan rinnalle seurantaan.
Elävistä kuolleista, eiku kuolleista elävistä, eiku kuolemattomista legendoista ei tuu just nyt mieleenOnko vielä muita joita pitäisi ehdottomasti seurata...?
Meinasin ottaa kierroksia
Tämä olisi melkoinen kombinaatio.kiinalaisaksentilla
Noista osui ainoastaan pv.Elävistä kuolleista, eiku kuolleista elävistä, eiku kuolemattomista legendoista ei tuu just nyt mieleen
Muita on esim:
-Mika häkkinen
-Puolustusvoimat
-Visitmerikarvia
-Suomen poliisi
-Yle urheilu
-Abreu (pelkkiä tissikuvia nykyään)
Itsehän en Instaa tai muita somenpaskoja käytä, mutta jos käyttäsin, niin for old time sakes JCVD.![]()
Onko vielä muita joita pitäisi ehdottomasti seurata...?
Varmasti, mutta kierrokset otan amerikkalaisella wt-aksentilla poikkeuksetta.Tämä olisi melkoinen kombinaatio.