"Albert Järvinen on jumala""Sit mä menin kristallimetsän läpi ja nyt mä oon tässä."
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
"Albert Järvinen on jumala""Sit mä menin kristallimetsän läpi ja nyt mä oon tässä."
EijjoleKyllä sitä mieluiten on täällä työpaikalla pakertamassa! Täällä on kyllä ilmastointi, että sinänsä ihan miellyttävää. Ja metsän läpi polkeminen ennen aamukasia oli jopa lähes viilentävä kokemus.
Inte. Mutta herrajumala minkä hintasia noi on kun torista katoin. Siellä on jotain 50kg painosia ainakin, ja 100kg painonenkin näkyi. 100kg=700e.Ei täällä ois kunteilla nurkissa pyörimässä ylimääräisenä Lokomon +70 kilosta alasinta?.
Eijjole
(Vaikken ole edes tehnyt vielä muuta kuin avannut koneen ja juonut kahvia. Paljon.)

Jep. Tiedän että maksaa maltaita, kun aikani koittanut moista etsiä.Inte. Mutta herrajumala minkä hintasia noi on kun torista katoin. Siellä on jotain 50kg painosia ainakin, ja 100kg painonenkin näkyi. 100kg=700e.
Jos moisen omistaisin niin en: myisi.Ei täällä ois kunteilla nurkissa pyörimässä ylimääräisenä Lokomon +70 kilosta alasinta?
Paja ilman Lokomoo on kuin mies ilman munia.
Se repivä ääni