Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tulin salin jälkeen hakemaan Kauppurista burgerin ja ranut ihan puhtaaseen vitutukseen. Ootteko kuulleet hormonipäissään raivoavista naisista? Se oon minä tänään. Miesparka. Revin teatraalisesti paperia silpuksi ja heittelin sitä ympäriinsä demonstroidakseni kotona vallitsevaa sotkua. Nyt jo vähän naurattaa ja hävettää. Jokohan se ehti muuttaa muualle?

Tulin salin jälkeen hakemaan Kauppurista burgerin ja ranut ihan puhtaaseen vitutukseen. Ootteko kuulleet hormonipäissään raivoavista naisista? Se oon minä tänään. Miesparka. Revin teatraalisesti paperia silpuksi ja heittelin sitä ympäriinsä demonstroidakseni kotona vallitsevaa sotkua. Nyt jo vähän naurattaa ja hävettää. Jokohan se ehti muuttaa muualle?
Ehkä se on upannut sen kohtauksen YouTubeen ja tyytyy siihen.

Tai ainakin on jo kavereilleen ihmetellyt.

Tosin, nokkela mies kyllä osaa muutaman satunnaisen kilarin välille vetää viivan ja ynnätä nyt 1+1=2. Silloin ei parane kaikkea ottaa ihan itseensä.

Ehkä se on upannut sen kohtauksen YouTubeen ja tyytyy siihen.

Siellähän se:
DelectableMelodicFlyinglemur-size_restricted.gif

Koko ajan tulee kundille sympatiaviestejä.

Minusta ruskettuminen on hieman rahvaanomaista.

Valkoinen iho on globaalisti häviävä ominaisuus. Vaalin omaani pysyttelemällä varjossa.

Se riittää että pysyy Suomessa.

Näin kyllä kerran unta että olin ruskettunut aivan kunnolla, unessani katsoin peiliin ja olin aivan pikimusta. Tsiisus.

Tai ainakin on jo kavereilleen ihmetellyt.

Tosin, nokkela mies kyllä osaa muutaman satunnaisen kilarin välille vetää viivan ja ynnätä nyt 1+1=2. Silloin ei parane kaikkea ottaa ihan itseensä.

Eiköhän se oo jo puolisolle ihan selvää kun oon suoraan sanonutkin, että muutama päivä ennen menkkoja on yhtä helvettiä. Ei se tee rageemista silti yhtään siedettävämmäksi, kai. Eipä käy elämä tylsäksi.

Tasoittaisko yllärisuikkari keskellä yötä tilanteen?

Tasoittaisko yllärisuikkari keskellä yötä tilanteen?

Jätä aamulle, mikään ei oo niin ärsyttävää ku hyvien unien keskeytyminen tai ylipäätään herääminen keskellä yötä.

Mutta aamulla on asia erikseen. Tai no sinähän miehes tunnet.

Mutta perustan mielipiteeni kahteen esimerkkiin.

1) Liian sikeäuninen ei välttämättä herää eikä kerkeä saada nautintoa
2) Jo mainitsemani kesken unien herätetyt ovat kuin perseeseen ammuttu karhu tyyliset ihmiset.

Jätä aamulle, mikään ei oo niin ärsyttävää ku hyvien unien keskeytyminen tai ylipäätään herääminen keskellä yötä.

Mutta aamulla on asia erikseen. Tai no sinähän miehes tunnet.

Mutta perustan mielipiteeni kahteen esimerkkiin.

1) Liian sikeäuninen ei välttämättä herää eikä kerkeä saada nautintoa
2) Jo mainitsemani kesken unien herätetyt ovat kuin perseeseen ammuttu karhu tyyliset ihmiset.

En jaksa herätä klo 5.30. :david:

Mun mies on kyllä sitä laatua, että jos erehtyy menemään yöllä lusikkaan -> kanki tanassa välittömästi -> seksiä. Sitten se taas kuorsaa minuutti laukemisen jälkeen.

Mutta ehkä säästän viikonlopulle niin kenenkään ei tarvi herätä 5.30.

Päiväunilta tuollainen herätys käy. Ehdottomasti.

Mutta että kesken yöunien ja vielä työpäivään herätessä, varauksellinen ei.

Minusta ruskettuminen on hieman rahvaanomaista.

Valkoinen iho on globaalisti häviävä ominaisuus. Vaalin omaani pysyttelemällä varjossa.
Todellakin. Koko kesän kun painaa töitä toimistossa, niin rusketusrajat on mallia "insinööri". Tuohon kun lisää vielä yhden viikonlopun alamäkipyöräilyä auringossa, niin suojista ja niiden remmien jättämistä rusketusrajoista voisi luulla harrastuksen olevan ennemmin ulkoilmabondage. Olisi niin paljon helpompaa, ettei iho ruskettuisi ollenkaan, niin ei tulisi näin helpolla rajoja :LOL:

Back
Ylös Bottom