Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Yleensä noissa all-in mestoissa on kolmen päivän kierrolla ruokalistat ja sapuskan taso muutenkin vähän heikko. Ainakin meikäläisen hintaluokan reissuissa.
Mieli tekisi kuitenkin.
Sniffarin aamupala?
Sniffarin aamupala?
Hmh. Luulin juuri kertoneeni. On maailman kirjat sekaisin.Kerro jotain uutta.![]()
"Mistä ihmeestä kumpuavat nämä hemmetin vässykät, joiden mielestä naisen tyydyttäminen on asia, jonka voi hoitaa, jos sattuu jaksamaan? Uutispommi: Ei se ole."
Ajatelkaa jos noin sanottaisiin naisista. Voi vittu sitä meteliä mikä siitä nousisi.
Olen tässä jo jonkin aikaa ihmetellyt uutisia aiheesta, kuinka akkoja panettaa niin pirusti ja miehiä ei kiinnosta. Mitä helvettiä? Koska tämä näin on muuttunut? Onko miesten testotasot viime vuosien aika jotenkin romahtanut, ja eikö naisilla enää olekkaan pää kipeä?
Tämä on varsin hämmentävää.
Tämä nykyfeminismi. Koska nainen on kovempi jätkä mitä mies. Naiset on viisaampia, naiset tekee kovemmin töitä, pitää olla naiskiintiö hallituksessa.
Alkaa olla koluttu lista missä naisten pitää väkisin olla parempia mitä miehet. Mitä jää jäljelle, no panetus. Naisia panettaakin enemmän kuin miehiä. Ja miehet on niitä jotka ei anna.
Tätä se on tämän päivän keskustelu.
Itse olen valkoinen hetero. Panettaa enemmän mitä kymmenellä naisella yhteensä.