Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ihavvitummoinen pyöräkuume.

Mikähän siihen auttais...

Tämmönen vois.

Harley-Davidson-Sportster-780e303d95d38d27-large.jpg

Sitten litran tuoppi kaljaa toiseen käteen ja toiseen vihannes, neljä matsia potkupalloa putkeen.

Sitten litran tuoppi kaljaa toiseen käteen ja toiseen vihannes, neljä matsia potkupalloa putkeen.
Kävin sushibuffassa tankkaamassa klo 16 alkaa peliä varten.
Sivusilmällä vilkuilen toki nyt jo nollakolan kanssa. Luulen, että pienet päikkärit myös ennen päivän pääottelua.

Minulle on muuten viime aikoina ollut todellinen läpimurto se, kun tajusin, että jos ostan esim. pussin pakastepasteijoita, minun ei ole pakko paistaa koko isoa pussia kerralla ja syödä kaikkia pasteijoita samantien (mikä johtaa obesiteettiin helposti), vaan voin ottaa niista esim. 1-2 ja valmistaa vain ne. Heureka! Loput odottavat lähes ad infinitum pakastimessa.

Reilu 500km laatuaikaa.

Kuopiossa oli ortopedit liikkeellä. Tulin rampista 5-tielle ja olin näkevinäni peilistä jotain punaista. Kahta kaistaa tuli sen verran autoja että piti hieman avata ja suoraan vasemmalle kaistalle.
Sitten se punainen vilahti oikealta ripeästi ohi, vilkaisin nopeusmittaria, erehdyin tod näk lukemasta kun se näytti 1,70e.
F430.

Hieno mies

Oikeastaan aika hemmetin kiva tämä parvekeremppa just mömmömkisojen aikaan. Ikkunat pahvitettu ulkopuolelta niin ei pääse valo eikä lämpö sisään.

Pim.webp

Back
Ylös Bottom