Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jenkeissä tää identiteettipolitiikks on jo karannut aivan täysin lapasesta, alkaa Suomikin progressiivisena maana laahata perässä. Eihän tässä ehdi päivän mittaan kuin mieltänsä pahoittamaan ihmisten kommenteista, artistivalinnoista, sukupuolitetuista vessoista ja palkkaeroista. Veikkaan että tuostakin ilmaiskonsertista joku reppana repii peliverkkarinsa.

Liityin tossa taannoin Twitteriin, ihmiset ovat kauhean peppukipeitä tuolla Twitter maailmassa.

Nyt menen lämmittämään burgeria, ostin myös vähän cheddaria ja ananasta.

Yks somali kerran haukkui mut pystyyn ja sen jälkeen vielä huusi, että olen rasisti. Taisin olla "vitun suomalainen" tai jotain.

Se veti herneet nään kun sanoin, että meillä täällä suomessa on tapana noudattaa sääntöjä.

Eikä pitänyt kyllä siitäkään kun pyysin häntä menemään huutamaan sinne Somaliaan.

Mut jännä, että somalit voi huudella rasistikortilla kun itse voivat olla sitä myös .

Vähän sama kun se, että voihan homokin olla pitämättä heretoista .

Ei, mulla ei ole homoja vastaan mitään.
Mä voisin yhden homomiehen ottaa meille asumaan.

Homot on just hyviä. Itse haluaisin alkaa homoksi. Koska naiset pilaa aina kaiken. Naiset on tyhmiä. Komiaa olis kullia lutkutella päivät pitkät.
Mut ei. Koska se iljettää mua. Koko ajan on pakotus pillun perään. Tekee mieli tehdä tymästi ja näytellä naisille kikkeliä.

Siksi joudun asumaan naisen kanssa. Ja vaikeeta on ymmärtää. Oispa syntynyt homoksi niin olis varmasti helpompaa.

Tällä kertaa ei uhattu ortopedilla, mutta kuulin kyllä ortopedeista ja niiden käyttämistä lääkkeistä puhuttavan.

Mut hei. Still alive ja ranneke kaikkiin laitteisiin!
FA93C8DE-CEF6-46EC-B17E-165D1A639ED2.webp

Homot on just hyviä. Itse haluaisin alkaa homoksi. Koska naiset pilaa aina kaiken. Naiset on tyhmiä. Komiaa olis kullia lutkutella päivät pitkät.
Mut ei. Koska se iljettää mua. Koko ajan on pakotus pillun perään. Tekee mieli tehdä tymästi ja näytellä naisille kikkeliä.

Siksi joudun asumaan naisen kanssa. Ja vaikeeta on ymmärtää. Oispa syntynyt homoksi niin olis varmasti helpompaa.
Näppärää olis tykätä molemmista, ni olis tuplamarkkinat perseitä!

Nyt näyttää lupaavalle, vaikka ilta on vielä nuori: Homot, somalit ja stesolid mainittu. Nämä kun sais vielä jotenkin illan mittaan yhdistettyä.

Nyt näyttää lupaavalle, vaikka ilta on vielä nuori: Homot, somalit ja stesolid mainittu. Nämä kun sais vielä jotenkin illan mittaan yhdistettyä.

Lisätään vielä Pori Jazz.
Rupesin miettiin, onkohan Siltsulla ollut joskus sutinaa jonkun somalin kanssa. Kivasti yhdistyis homonarkkari ja yhtä jazzi musiikki kuin Pori Jazzeilla, tuo somali jäi vaan arvelluttaan.

IMG_0532.webp

Mä oon saanut tämän viikon tehdä toisia töitä tämännäköisen ja -oloisen naisen kanssa. :hyper: Samanlaisuus on oikeasti todella hämmästyttävää.

Back
Ylös Bottom