Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Joko maastotiedustelua on suoritettu parhaiden katselupaikkojen löytämiseksi?

sehän riippuu täydellisesti siitä, mitä haluaa nähdä

paraatia en pääse seuraamaan, koska: työ

pääsen paikalle vasta ilmailunäytökseen ja sen jälkeiseen ohjelmaan

Huppista, olipa tutulla miehellä tullut ero nyt talonrakennusvaiheessa ku niin pikaisesti vajaan vuoden tuntemisen jälkeen alkoivat alkuhuumassa pykäämään omakotitaloa vuosi sitte. Ja rakennusvankeus vielä loppusyksyyn, jolloin valmis talo joudutaan myymään. :D Ultimate-parisuhdetesti khyl.
Hullun hommaa kyllä alkuhuumassa ottaa tuo happotesti heti käyttöön. Tosin, siinä se sit selviää. Pohjille tosin suosittelen ensin häitä, niin vähän vaikeutuu ero.

Pohjille tosin suosittelen ensin häitä, niin vähän vaikeutuu ero.

ei kai se nykyaikana muuten vaikeuta, paitsi jos on rahasta niin tiukkaa ettei pysty sitä 150euroa maksamaan, minkä se eroaminen kustantaa

toista se oli ennenvanhaaan, kun imiset olivat sanojensa mittaisia

"niin myötä kuin vastamäesssä" tuntuu nykyään unohtuvan imisiltä vastenmielisen usein

voin muistaa väärinkin, hinnan kuulin kerran kaverilta, kun olivat teknisesti jo eronneet aikaa sitten, mutta käytännössä etelleen avioliitossa kun ei ollut rahaa erota

Hei kaikki tsadilaiset.

Tästä tulikin mieleen (just sinne), kun taannoin vaihdoin kuulumisia yhden tutun kanssa täältä mettäkyliltä.
Sanoin että olin alkuviikon tsadissa työmatkalla.
Meinas, että älä vittu, millasta oli.
Sanoin että samaa paskaa ku aina, vitusti väkee ja ruskettuneempia kansalaisia ostarit täynnä.
Kyseli että oliks kuuma.
Ei, ihan samaa ku Porissa, snadisti plussaa.
Meinas notta jaa jaa, on kuvitellu aina et siel olis vitun kuuma...
Kysyin niin, että mistä mestasta sä puhut...
Luuli että olin Tšadissa (https://fi.wikipedia.org/wiki/Tšad)

article-2198534-14D09CC9000005DC-863_634x494.jpg

Jaaha, perjantai, taidan tänään lähteä terassille juomaan pari isoa olutta, sonni jää lapsenvahdiksi... saattaisi nimittäin olla paheksuttavaa ottaa mukuloita terassille mukaan.

Huomenna on metsästysjousiammunnan sm-kisat, kai sinne täytyy mennä miestä kannustamaan, josko ensivuonna pääsis itekkin taas osallistumaan.

Hei kaikki tsadilaiset.
Menkää käymään torilla.
Suoritin tuosta ohimarssin raitiovaunulla nro 2 muutama päivä sitten, kun olin tsadissa työreissulla. Tuli heti isänmaallinen olo, vaikka tuo oli silloin vasta rakennusvaiheessa. Aluksi toki luulin, että nyt ollaan hajauttamassa jotakin viherpiipertäjien tai koneinsinäärien mielenosoitusta asiaankuuluvalla varustuksella, kun näin ensimmäisen panssarivaunun. Vasta sen jälkeen huomasin juhlaviikkomainokset.

niin,ne,viikot vierähtää huomaamatta/nopeasti

taas on, mallaskoski-ilta, päivä

Voisi tyhjentää tuopillisen keskiketterää terassilla palkkariksi. Kunhan pääsee pois työpisteeltä riehumaan salille.

Minä olen joutunut kotona laittamaan pelikieltoa jotta pääsisi edes loppukaudesta pelaamaan.

Tänään on Ghostin päivä. Levy ei vielä ole tullut, mutta toivottavasti tulis ens viikolla alkuviikosta. Onneksi on Spotify.

Back
Ylös Bottom