Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

tumblr_o9mz34lgpo1vtrju4o1_400.gif

Vielä kun autot ohjaisi itseään niin esim tämä reilu tunnin matka kouluun menisi motarilla kivasti. Huomenna laiskana Helsinkiin bussilla keskustaan kun auton pysäköinti siellä niin kallista. Olisi luvannut edes aurinkoa niin olis voinut terdellä käydä

Aika erikoinen oikeuskeissi https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005647772.html

Mahdoton tuosta on maallikon sanoa, onko raiskattu vai ei, mutta lopputulos on vähintään vitun outo. Eli jos lähisukulainen raiskaa, teet rikosilmoituksen, mutta näyttö ei riitä, saat itekin rapsut. Ollaankohan tässä nyt vähän jämähdetty korsutupaan ?
Joo, en kyllä tiedä mitä taas ajatella. Onkohan tuo siis ensin syyttänyt raiskauksesta, ja sitte kun asiaa on tutkittu ja näyttöä ei löydy, niin päätetty että molemmille annetaan sakot. Mä en siis tiennyt, että lähisukulaisen kanssa paneminen yhteisymmärryksessä on rikos, luulin että lähinnä mielenterveysongelma.

Kävin eilen juoksemassa ekaa kertaa tälle kaudelle, ja hyvin kulki. On tuo vaan niin paljon mukavampaa kuin juoksumatolla juoksu tai spinningpyörällä polkeminen. Kuntopolku oli vaan vähän mutainen vielä, ja polvi kipeytyi kun loikkasin ison lätäkön yli. Mä en kestä jos mun polvi nyt alkaa oikutella. Mulla ei ole ikinä ollut oikeastaan mitään ongelmia minkään osan kanssa, ja polvia mä tarvitsen kaikista eniten! No, hammasta purren jatkoin juoksemista,ja tadaaa, polvi parani.

Nyt on kyllä taas vähän flunssainen olo, toivottavasti ei iske mitään tautia päälle.

vokotti on pessy sun aivot. Ei kai se oo johdatellu sua tekeen jotain muutakin kyseenalaista vasten sun tahtoa?

Hyvä!

No en mä sentään talvisin töihin pyöräile ku kerran tai kaks vaan. Enkä joka vuoroon kesälläkään. Muista aivopesuista en tiedä.

Onko apupyörät?

Se on ihan ok, kun sulla ne apupyörät on, mutta mä pärjään kyllä ilman.

Mites Joxuz, eikös nuo UAZin renkaat sovi myös Porkheen?

53938578-2a55-4f79-a474-afe1ddd7d001-large::r:0.jpg

Sikäli mikäli ne uazin kumeja on.
Sopii ehdottomasti. Taustalla myös muutama kärry. Ne sopii hyvin perään, kun hieman possuun tehdään alustavia muutoksia. Tämän jälkeen saadaan radalla varmoja katseita.

Back
Ylös Bottom