Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Millaista korvaussummaa olet sulholle suunnitellut?Mä olen miettinyt rahahäitä.
Hyvin tiedät, että minä en siinä hommassa ole se joka maksaa.Millaista korvaussummaa olet sulholle suunnitellut?
Säästämismielessä toki hajauttaminen on tärkeää, rikastumismieless ei niinkään. Kunpa olisin pistänyt kaikki rippilahjarahat vaikka Appleen -97, enkä olisi hajauttanut kaljaan ja mopobensaan. Noh, jäihän sitä muistoja, joita ei oikeen muista.Mmm, munkin tekisi mieli hankkia jotain. Noita superrahastoja ei olekaan vielä.. Kryptovaluuttoja kokeilin ja se taisi olla pahemman luokan moka se sekaantuminenmut sijoitussalkussahan se hajautus on kaikkein tärkeintä..
![]()
Eikös se ola vähän niiku rahasta antamista sitten?Hyvin tiedät, että minä en siinä hommassa ole se joka maksaa.
Säästämismielessä toki hajauttaminen on tärkeää, rikastumismieless ei niinkään. Kunpa olisin pistänyt kaikki rippilahjarahat vaikka Appleen -97, enkä olisi hajauttanut kaljaan ja mopobensaan. Noh, jäihän sitä muistoja, joita ei oikeen muista.
Veristä ripulia tullut kaksi päivää, mutta en hätkähdä vähästä. Bileet pystyyn ja tuuba vaihtuu pasuunaan.
Oliko tämä metafora vai kuten judiksella ihan totista tottaNoni, sinne meni oppari. Saa tämän paskan pois alta ja voi keskittyä vuodattamaan verta anuksesta vielä yhden tentin ja yhden ryhmätyöprojektin muodossa.

Metafora tällä kertaa.Oliko tämä metafora vai kuten judiksella ihan totista totta
Kun veri ei ole tummaa vaan kirkasta (ei babitsinista) niin harvemmin vaarallista, ikävää ja pelottavaa kylläkin.
Veristä ripulia tullut kaksi päivää, mutta en hätkähdä vähästä. Bileet pystyyn ja tuuba vaihtuu pasuunaan.

Nooh, minäkin joskus meinasin noihin sekaantua mielenkiinnosta. Ei mennyt kauppa läpi jonkun vastaamattoman varmistussoiton takia ja jätin asian sikseen. Jos mennään monen jossittelun kautta, olisin bitcoinin huippuaikana myydessä saanut maksettua kämppäni pankille. Mutta, se olikin vain monen jossittelun summa. Jos ja jos.
Parempi siis tasaisen tappavasti hajauttaa. Ja säästää.
Mee lääkäriin.
En tarvitse lääkäriä. Luin juuri netistä homeopatian tarjoamista vaihtoehdoista.