Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Finnlady taitaa pitää Miesten pitkäpulttuisia myös päähineenä viikonloppuisin. Niitä käytettynä hankittuja.

Sepalus kurkistusluukkuna - tarinoita naamion takaa, voisi olla Finnladyn esikoiskirjailijatyön nimi.

Sen siitä saa kun on kotinurkilta pois hetken: maailma muuttuu, minä en.

Salilla oli vaikka mitä uusia juttuja tullut ja perhemarketissa oli uudet hedelmävaa'at .
#pienielämä

Kullitettu VW Arteon bongattu ääsjoella.

Huomenna saa pitkästä aikaa korjata rikkinäisiä luita. Se on hienoa.

Ettei vaan ollut fuuteri kullittelemassa ääsjoella.

Kuntit, kohta on pääsiäinen. Hirvee määrä vapaata aikaa, mit vit oikein teen sellaisella määrällä.

Kuntit, kohta on pääsiäinen. Hirvee määrä vapaata aikaa, mit vit oikein teen sellaisella määrällä.

En ole kunti, mutta odotan innolla, koska: en tee mitään. Makaan kuin lahna sohvalla ja syljen kattoon. Ihanaa!

mites wärtsilä

Minua vähän harmittaa, mutta ei harmita onneksi! kun himiöin sitä hinnan ollessa 22€, mutta en raaskinut ostaa niin kalliilla

e. eihän se ollu kallus, muistin hinnat ihan väärin

ee. se 22€ olikin nokiatyres

mites wärtsilä

Minua vähän harmittaa, mutta ei harmita onneksi! kun himiöin sitä hinnan ollessa 22€, mutta en raaskinut ostaa niin kalliilla

e. eihän se ollu kallus, muistin hinnat ihan väärin

ee. se 22€ olikin nokiatyres
Wärtsilästä tais olla joku aika sitten juttua Talouselämässä, ennustettiin ihan positive näkymiä tulevaisuudessa.

Toisaalta voisi jäädä odottelemaan kevään osinkokyykkyä.

Minä alan tässä pikkuhiljaa rommaroitumaan, joten aletaan sovittelemaan myyntitakkia päälle. Kattellaan ny vielä vähän, mitä Aku ja Vladde puuhastelee.

Back
Ylös Bottom