Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Liitteet

• IMG_20180310_153422.webp
    IMG_20180310_153422.webp
    77,6 KB · Katsottu: 180
Mua vituttaa semmonen joojoottelu, vaikka kaikki oiskin samaa mieltä, ei tuu lainkaan semmosia out of the box ideoita keltään kehiin ja kaikki junnaa paikallaan aina ja ikuisesti.

Joojottelu toimii aina kun haluaa päästä äkkiä eroon kommunikoinnista, itse joojottelen aina kun joku tuntematon henkilö tulee höpöttelee omia näkemyksiään vaikka olisin erimieltä, en jaksa alkaa väittelemään kenenkään kanssa niin pääsee vähemmällä.:rolleyes:

Toinen toimiva keino on lyhyet tylsät vastaukset joita on joo o, kyllä kyllä, jep, joojoo, aivan, juu u, mm m.

Joojottelu toimii aina kun haluaa päästä äkkiä eroon kommunikoinnista, itse joojottelen aina kun joku tuntematon henkilö tulee höpöttelee omia näkemyksiään vaikka olisin erimieltä, en jaksa alkaa väittelemään kenenkään kanssa niin pääsee vähemmällä.:rolleyes:

Toinen toimiva keino on lyhyet tylsät vastaukset joita on joo o, kyllä kyllä, jep, joojoo, aivan, juu u, mm m.
Aivan.

Varmaan myös #lihavaolo kaiken sen suklaan syömisen jäljiltä...? :sneaky::whistle:

Kohta.

15206995244963761379192242062068.webp

e: vihreä tee, ihan ok, huomioiden etten ole vihreän teen fani

e2: wasabi, jännän äärellä ollaan, ei niin paha mitä kuulin, mutta onhan tuo wasabin nenätuntuma suklaassa vähän odottamaton

e3: mansikka maistuu ihan pehmikselle

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom