BB Jarno Olmala

Onko Jarnon jälkimmäinen viesti Fitnessurheilulle poistettu vai onko minulla asiaa optikolle? En huomannut/löytänyt sitä. Jos ovat poistaneet, niin on huonoa asiakaspalvelua heiltä!
Oishan se mahdollisten tavis seuraajieenkin hyvä tietää, mistä on kysymys.
Se ei näy kaikille, facessa on semmoinen admin-toiminto, jolla voi piilottaa viestin, se näkyy silti kirjoittajalle ja mahdollisesti sen kavereille. Fitnessurheiluliitto koittaa ottaa kannan, jossa ignoorataan, sehän on KP:lle tuttua touhua niin medioiden puolella kuin kisaajien tukemisessa. Mä olen aivan saatanan tyytyväinen, ettei enää tartte väkisin yrittää yhteistyötä tahon kanssa, joka on saatanan katkera ja mustasukkainen Pakkotoistosta. Jo kauan sitten lehdessä luki "Paskapumppi.comin hillohanskat leikkii lääkäriä". Ja sponsorit on varmaan tosi tyytyväisiä kun sadat tuhannet näytöt putoaa pois, noin miljoona kuvaa avataan aina sm-kisasta ja jokaisessa näkyy taustalla sponsorien logot.

Se ei näy kaikille, facessa on semmoinen admin-toiminto, jolla voi piilottaa viestin, se näkyy silti kirjoittajalle ja mahdollisesti sen kavereille. Fitnessurheiluliitto koittaa ottaa kannan, jossa ignoorataan, sehän on KP:lle tuttua touhua niin medioiden puolella kuin kisaajien tukemisessa. Mä olen aivan saatanan tyytyväinen, ettei enää tartte väkisin yrittää yhteistyötä tahon kanssa, joka on saatanan katkera ja mustasukkainen Pakkotoistosta. Jo kauan sitten lehdessä luki "Paskapumppi.comin hillohanskat leikkii lääkäriä". Ja sponsorit on varmaan tosi tyytyväisiä kun sadat tuhannet näytöt putoaa pois, noin miljoona kuvaa avataan aina sm-kisasta ja jokaisessa näkyy taustalla sponsorien logot.

Mitä olen satunaisesti lukenut KP:n julkisia Face päivityksiä ja kuullut sekä lukenut muiden kommentteja, niin olen tullut siihen tulokseen, että parempi en ole tukemassa mm. pääsylipputuloilla kyseisen tahon toimintaa.
En yhtään ihmettele olevasi tyyyväinen kun sinunkaan ei tartte olla tekemisissä heidän kanssaan. Mokoma KP:n katkeruus ja ylimielinen asenne kuvottaa minua. Mutta nyt on hyvä jatkaa aitoa yhteistyötä kehonrakennusliiton kanssa ja toivotaan pitkää hyvää yhteistyötä.

Lueskelin tuossa vanhoja kommentteja sfu postauksista. Kannattaisi varmaan ennemmin oikaista nämä väärät - " virheelliset " näkemykset. Sen sijaan ne poistetaan kaikessa hiljaisuudessa.

IMG_1295.webp

Arvostan sitä, että tänä päivänä vielä löytyy ihmisiä, jotka uskaltavat sanoa ääneen mielipiteensä, vaikka siitä tulisikin paskaa tuulettimeen. Mikään epäkohta ei muutu, jos kukaan ei siitä uskalla ääneen sanoa. Suomi on ihan liian täynnä oman asemansa turvaamiseen keskittyviä selkärangattomia joo joo -miehiä/naisia, varsinkin työelämässä.
Kiitos kovasti tästä! Paskaahan tässä joiltain tahoilta tulee mutta en anna sen vaikuttaa. Toi mainitsemasi pointti on juuri se miksi tähän lähdin. Tämä kyseinen diktatuuri on toiminut liian kauan. Homma ei tule ikinä muuttumaan jos kukaan ei uskalla asioihin puuttua. Suuntahan on mennyt koko ajan huonompaan. Kilpailijat pelkäävät omasta menestyksestään, valmentajat eivät uskalla puhua koska heidän kisailijoilleen saattaa koitua harmia yms. Sen on loputtava. Ei hommassa ole mitään järkeä jos ei uskalleta selvistä virheistäkään huomauttaa.

Kiitos kovasti tästä! Paskaahan tässä joiltain tahoilta tulee mutta en anna sen vaikuttaa. Toi mainitsemasi pointti on juuri se miksi tähän lähdin. Tämä kyseinen diktatuuri on toiminut liian kauan. Homma ei tule ikinä muuttumaan jos kukaan ei uskalla asioihin puuttua. Suuntahan on mennyt koko ajan huonompaan. Kilpailijat pelkäävät omasta menestyksestään, valmentajat eivät uskalla puhua koska heidän kisailijoilleen saattaa koitua harmia yms. Sen on loputtava. Ei hommassa ole mitään järkeä jos ei uskalleta selvistä virheistäkään huomauttaa.
Tuo nyt on aivan naurettavaa paskaa. Kisailijat pelkäävät menestyksensä puolesta? Ihan kun bodauksessa pystyisi selvästi jotain voittajaa valitsemaan.

Kauneus on katsojan silmissä. Jos kyseessä olisi pituushyppy, niin asian ymmärtäisi, mutta bodauksessa homma ei ole todellakaan yhtä yksitoikkoinen. Tietystihän tuota voi kisailijana pitää hyvänä tekosyynä kun voi haukkua tuomarit ja syyttää jotain omaa Facebook postausta, että sen takia hävisi. Onko mitään esimerkkiä antaa tällaisesta korruptiosta, missä joku paskemmassa kunnossa ollut kilpailija on valittu voittajaksi jonkun muun edelle tämän puheiden takia? Suomen bodauksessa siis.

On kyllä ihan helkkarin noloa toimintaa. Asiallinen kritiikki poistetaan. Tuntuu varmaan mukavalta luoda noihin kommenttiketjuihin kaikukammio, jossa vain tietynlaiset mielipiteet sallitaan. Helkkarin hyvää ja informatiivista keskustelua, kun koko kommenttikenttä on täynnä ''jes'' -tason huudahduksia ja sydänhymiöitä.

Fitnessurheiluliittohan haluaa tehdä itsestään vakavasti otettavan lajiliiton ja niihinhän kuuluu tunnetusti ummehtuneet puheenjohtajat ja hallitukset, jotka keräävät liiton sisääntulevasta rahasta pääosan ja muruset päätyvät takaisin urheilijoille. Lue ilmainen kisamatka lajivoittajille:rolleyes:

On kyllä ihan helkkarin noloa toimintaa. Asiallinen kritiikki poistetaan. Tuntuu varmaan mukavalta luoda noihin kommenttiketjuihin kaikukammio, jossa vain tietynlaiset mielipiteet sallitaan. Helkkarin hyvää ja informatiivista keskustelua, kun koko kommenttikenttä on täynnä ''jes'' -tason huudahduksia ja sydänhymiöitä.
Hetkinen! Tuohon alkaa kuulostaa jo ihan pakkotoiston kilpailijat ja bodyjuorut alafoorumilta!

Ei tuo kommunikointi tosiaan oikein pelaa tuolla facen puolella. Erehdyin kysymään tarkennusta tuohon 6 > 8 yhtälöön ja vastaus: "kts. ylläoleva juttu". Kiitos vain kovasti vastaajalle vaivannäöstä... Selvensi asiaa huomattavasti.

Back
Ylös Bottom