Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kun hetki koittaa, armoa ei ole luvassa. Tietäkää, että moni täältäkin tulee kohtaamaan vihani kaikessa ankaruudessaan. Nimet ovat jo ylhäällä.
f120a21d4467856c835f692d192d2cfc7beda4b786a0fec9839cfe99ee2fe908.jpg

Täytyy myöntää että mun elämän ehkä suurimpia vitutuksia on autossa ilmenevät viat. Varsinkin silloin jos huoltomieskään ei tahdo tietää missä mättää. Se vie rahaa ja ennenkaikkea aikaa ja stressaa. Tämän lisäksi auton katsastaminen on yhtä stressaavaa ja vittumaista kuin hammaslääkäri vaikka mulla on suht tuore saksalainen. Viimeksikin oli yllättäen päästövikaa ja vaikka meni autoliikkeen piikkiin niin voi että sitä vaivannäön ja säätämisen määrää. Nojoo ei renkaidenvaihtokaan herkkua ole. Onhan noita autoilun negatiivisiakin puolia. Itseasiassa jos asuisin ihan keskustassa ja olisin siellä myös töissä niin eläisin kyllä ilman autoa. Melko moni isompi pamppukin taitaa taittaa työmatkat firman taksieduilla ja kesäisin vihreästi fillarilla. Tosin mä en fillaroisi. Ku vois tulla hikiki.

Kun hetki koittaa, armoa ei ole luvassa. Tietäkää, että moni täältäkin tulee kohtaamaan vihani kaikessa ankaruudessaan. Nimet ovat jo ylhäällä.
Et ole vieläkään saanut piparia? Vaikka joulu on tuloillaan ja kaikkee. Miten kävis nää maksulliset?

Täytyy myöntää että mun elämän ehkä suurimpia vitutuksia on autossa ilmenevät viat. Varsinkin silloin jos huoltomieskään ei tahdo tietää missä mättää. Se vie rahaa ja ennenkaikkea aikaa ja stressaa. Tämän lisäksi auton katsastaminen on yhtä stressaavaa ja vittumaista kuin hammaslääkäri vaikka mulla on suht tuore saksalainen. Viimeksikin oli yllättäen päästövikaa ja vaikka meni autoliikkeen piikkiin niin voi että sitä vaivannäön ja säätämisen määrää. Nojoo ei renkaidenvaihtokaan herkkua ole. Onhan noita autoilun negatiivisiakin puolia. Itseasiassa jos asuisin ihan keskustassa ja olisin siellä myös töissä niin eläisin kyllä ilman autoa. Melko moni isompi pamppukin taitaa taittaa työmatkat firman taksieduilla ja kesäisin vihreästi fillarilla. Tosin mä en fillaroisi. Ku vois tulla hikiki.
Itselläkin tatti otsassa kun ruhonsiirtovälineessä taas "joku" vika ja pitäisi viedä pajalle eikä tiedä onko se 200e vai 2000e vika ja ei siinä mitään jos olisi auto mutta kun on 10 vuotta vanha ranskis niin ei paljoa huvittas sijoittaa.
Oikeastaan eniten harmittaa että pari viikkoa sitten olin autoliikkeessä ja ihan karvan päässä etten ostanut uutta kotteroa.

Kohtuu mulkkua porukka Vorssassa, porukka vastustaa Lotta patsasta koska ne kommarit siellä on näköjöön ihan tuhannen sekaisin päästään. Mä tunnen yhden Lotan, se on ihan huippu tyyppi. Niin muuten mikä on ainoa sana missä vorssalaiset käyttää ähfää? No pesufati.

Kohtuu mulkkua porukka Vorssassa, porukka vastustaa Lotta patsasta koska ne kommarit siellä on näköjöön ihan tuhannen sekaisin päästään. Mä tunnen yhden Lotan, se on ihan huippu tyyppi. Niin muuten mikä on ainoa sana missä vorssalaiset käyttää ähfää? No pesufati.

Voiko muuta olettaa jos on Vorssasta. Tiesin, pesufatin. Mutta siitä kylästä ei tarvitse tietää.
Mainittakoon vielä, että kahelit tulee Karkkilasta.

Ei mitään henkilökohtaista ketään karkkilalaista kohtaan.

E: yks porilainen sano, et Porissa se on pesofati.

Perseelleen meni tämäkin homma.

E: Ei sentään. Kahden ässän tiistai!

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom