Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nauti nyt tuosta tilanteesta, että voit vaan valita parhaan diilin päältä! Ei tuu ihan kaikille jatkuvasti vastaan.

Niin korkeampi liksa > enemmän duunia. Pienempi liksa > vähemmän duunia ja ehkä vähän rennompaa työtä. Tulevaisuutta jos lähtee taas miettimään, niin tuosta korkeamman liksan duunista on enemmän hyötyä.

Jos tulee tonnin palkankorotus niin anna mennä :ROFLMAO: Jos rouva vikisee niin kyllä se hiljenee kun näkee tilinauhan.

Pohja olis 3000€ ja tuohon sitten kaikki kokouspalkkiot + km.korvaukset päälle. Kyllähän tuo ois huomattava korotus nykyiseen palkkaan.

Nyt naatiskelet, olet siis arvostettu työpaikassasi.
Onneksi olkoon!

Selkeästi vaikka välillä ei aina sellainen olo olekkaan.

Niin korkeampi liksa > enemmän duunia. Pienempi liksa > vähemmän duunia ja ehkä vähän rennompaa työtä. Tulevaisuutta jos lähtee taas miettimään, niin tuosta korkeamman liksan duunista on enemmän hyötyä.
No kyllähän se oletus on, että jos palkka noin paljon nousee, niin tietty työn vaatimuksetkin nousee. Mutta etkös sä uusia haasteita just toivonutkin? Onhan tuossa toki mietittävää joka tapauksessa.

Tein äsken loistavan ostoksen! Ostin kestotiskirättejä. Olen niin innoissani, että pääsen duunista himaan pyyhkimään keittiön tasoja. Ostin neljä: kaksi itselle ja kaksi joululahjaksi. #köhänpienetilot

Tein äsken loistavan ostoksen! Ostin kestotiskirättejä. Olen niin innoissani, että pääsen duunista himaan pyyhkimään keittiön tasoja. Ostin neljä: kaksi itselle ja kaksi joululahjaksi. #köhänpienetilot
Mistä tuommosia? Ja tosiaan, miten ne pestään? Taidan olla kans martta-ainesta kun heti alko kiinnostaa.

Täytyy varmaan sitten varautua seuraavaan sataan vuoteen ilman!

Jos mietitään erästä nimimerkkiä, jonka eksistentiaalinen kriisi ajautui hyvin pahaksi mutta korjaantui pamputuksella, lienen oikeilla jäljillä. :cautious:

Huumorinaisia selkeästi. (y)

Mitähän perkelettä sitä sitten tekisi tuon treeniohjelman kanssa. Jonkinlainen järkevä jako olisi hyvä tehdä, kun tuo olkapää on nyt sitten ihan mäsänä. Mutta millainen, niin tjaaha. :cautious:
Huumorinaisia selkeästi. (y)

Mitähän perkelettä sitä sitten tekisi tuon treeniohjelman kanssa. Jonkinlainen järkevä jako olisi hyvä tehdä, kun tuo olkapää on nyt sitten ihan mäsänä. Mutta millainen, niin tjaaha. :cautious:
Tee sellainen jako että sinä juot kalijaa ja eukko treenaa sunkin edestä?

Ei tavallaan huono jako sekään, mutta en pahemmin nauti tuosta kaljan tissuttelusta enää nykyiseltään. Nollakola. :heart:

Kyllä mä vähän semmosta uumoilin että hankkisin joululahjaksi potkutyynyt, niin sais eukko läpsiä mua niillä ja sit vuorostani pääsisin vetäseen vastapalloon. Ongelma vaan viimeksikin taisi olla se että lähti pädin pitelijä karkuun. :unsure:

Back
Ylös Bottom