Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Melkein mahdotonta tuntuu olevan suojan asentaminen niin ettei sinne alle jää jotain hiukkasia. Pitäisi jossain tyhjiöhuoneessa asennella. Nykyään vedänkin paljaalla menemään.

Edellinen onnistui täytellisesti. Nyt koskee sieluun, kun lasi on liimattu päälle, niin irtikkään ei ehjänä saa.

@Helistö

20171125_135804.webp

Mukava, kun hirveellä tuskalla asentaa puhelimeensa liimattavan lasin suojan. Ja sinne alle jää kaksi paskakikkaretta jotka luultavasti tippu lasin asennusvaiheessa. :mad:

Melkein mahdotonta tuntuu olevan suojan asentaminen niin ettei sinne alle jää jotain hiukkasia. Pitäisi jossain tyhjiöhuoneessa asennella. Nykyään vedänkin paljaalla menemään.

Edellinen onnistui täytellisesti. Nyt koskee sieluun, kun lasi on liimattu päälle, niin irtikkään ei ehjänä saa.

Mä laitoin eilen siihen teinin puhelimeen ja meni hyvin. En tiedä miksi.
Kiinasta ostetut ovat myös menneet paikoilleen ihan ok.

Ehkä mä vaan olen niin hyvä.
Läppä.

Voihan haukotus, univelka alkaa olla kurottu, kun yölläkin nukkuu niin sikeään, ettei mikään tuntikausien yskiminen tai vessassa ravaaminen aiheuta mitään reaktiota. Ja tietty nokoset päälle.

Päivän polttava kysymys kuuluu nyt oonko ansainnut pöntöllisen jätskiä vaikka viikolla tullut porsasteltua töissä? Aika ahkeria on tässä kuitenkin oltu, tänäänkin on uudet lauteet asennettu (no siis tsemppasin vieressä) ja uus kämppähaku taas tehty!

Voihan haukotus, univelka alkaa olla kurottu, kun yölläkin nukkuu niin sikeään, ettei mikään tuntikausien yskiminen tai vessassa ravaaminen aiheuta mitään reaktiota. Ja tietty nokoset päälle.

Päivän polttava kysymys kuuluu nyt oonko ansainnut pöntöllisen jätskiä vaikka viikolla tullut porsasteltua töissä? Aika ahkeria on tässä kuitenkin oltu, tänäänkin on uudet lauteet asennettu (no siis tsemppasin vieressä) ja uus kämppähaku taas tehty!
Todellakin. Jokainen nainen on jätskinsä ansainnut.

Mä söin eilen kaksi joulutorttua!

Ja ajattelin kyllä nisuakin tänään ottaa.
Yksin tietty. Vaikka @Seagram ia koitin lämmitellä nisulle ja sumpille.

Mä laitoin eilen siihen teinin puhelimeen ja meni hyvin. En tiedä miksi.
Kiinasta ostetut ovat myös menneet paikoilleen ihan ok.

Ehkä mä vaan olen niin hyvä.
Läppä.
Sama täällä, lasisuojan alle en oo koskaan onnistunut saamaan röhnää ja noita jokunen kymmenen on asenneltu. Ehkä toi meen roboimuri hävittää vaan kaikki pöyt niin tehokkaasti.

Sama täällä, lasisuojan alle en oo koskaan onnistunut saamaan röhnää ja noita jokunen kymmenen on asenneltu. Ehkä toi meen roboimuri hävittää vaan kaikki pöyt niin tehokkaasti.
Meillä se robo olen minä.

Odottelen tässä viimeisiä nisuja uunista ulos.

Helistö on kyllä kone! Aloittanu pakkikseen kirjoittamisen 19.9.17 Ja jo nyt 207 trophy points. Hyvin sä vedät :)

Back
Ylös Bottom