Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kumpaa tarkoitat ?
Siis toi silikoninen on pehmeä ja työnnetään sopivaan pykälään. Toi hifimpi taas on semmonen muotti joka laitetaan omaan korvaan ja se sitten muotoutuu siihen.
Ne perineteiset korvatulpat ei oo oikein mistään kotoisin...
Joo, ne ekat. Näin nyt vasta se muotilliset.
Mutta en ole koskaan kokeillut oikein kunnolla tulppia mutta kai sellaiset olisi hyvä olla jos joskus tulee tilanne.

Miks en tajunnut! Ainii, tiedän miksi en.

Mutta YouTube on kyllä sinkkunaisen pelastus. Ohjeita löytyy jos vaikka mihin eikä aina tarvitse olla ruinaamassa apua.

Man-saarten ajot nyt on hyvin harvinainen poikkeus. Minusta ihan oikein, että turvallisuus pidetään mielessä. Kun Senna lähti taivasradoille niin F1 kehitti turvallisuutta, eikä ilmoitettu vaan että ajaminen on vapaaehtoista - ei tartte muuttaa mitään :D
Nämä on toki makuasioita. Ite lakkasin seuraamasta formuloitakin aika päiviä sitten, kun siitä tuli omaan makuun sellainen eko-kilpailu.
Kyllä ratamoottoripyöräilyssäkin (excl. Mansaaret) maailmanlaajuisesti sattuu useita kuolemantapauksia vuosittain. Vauhtilajessa sattuu ja tapahtuu, niin se vaan menee.

Vaikka suorituskykyä rajoitetaan, edelleen on formuloissa ja rallissa mahdollista ajaa täysiä seinään ja kuolla, tosin turvalaitteet on jatkuvasti parempia ja niitä onkin syytä kehittää.

Viimeksi muokattu:
Tämä on kuulkaa ihanaa, kun pääsee taas jumppaamaan. Mutta miten tämäkin nyt painaa muka painaa aivan tolkuttomasti?

AC0E5D9F-B43F-4E17-94B6-1E5931BBE06F.webp

Voi hele tätä motivaation puutetta. Oon vissiin lauseen verran kirjottanu taas artikkelia eteenpäin tänään, ja alkaa olla se fiilis, että päivän työt sais olla jo tehtynä.... :kakka: Jos parisen tuntia vielä jaksais yrittää, ja sitte voiki lähteä kyykkäämään :puntti:

Voi hele tätä motivaation puutetta. Oon vissiin lauseen verran kirjottanu taas artikkelia eteenpäin tänään, ja alkaa olla se fiilis, että päivän työt sais olla jo tehtynä.... :kakka: Jos parisen tuntia vielä jaksais yrittää, ja sitte voiki lähteä kyykkäämään :puntti:

Mä oon koittanut oikolukea ja tiivistää tuota ylipitkää abstraktia. Hyvin menee, se on tämän päivän aikana pidentynyt kolmella sanalla :X3:

Mä oon koittanut oikolukea ja tiivistää tuota ylipitkää abstraktia. Hyvin menee, se on tämän päivän aikana pidentynyt kolmella sanalla :X3:
:X3::ROFLMAO: Tuttua! Mulla oli tossa aiemmin apurahoja hakiessa sama homma. Yritin lyhentää tutkimussuunnitelmaa tosi suppeaksi yhtä hakemusta varten, kun se sallittu sanamäärä oli joku naurettavan pieni. Jossain vaiheessa hyvän päivän päätteeksi olin TOSI tyytyväinen, kun olin saanut muokattua sitä mielestäni tosi hyvin. Paitsi sitten kun flow-tilan päätteeksi huomasin, että tiivistelmän word count oli kymmeniä sanoja enemmän kuin ennen niitä muokkauksia....:kakka::kakka::kakka:

Mihin se sun abstrakti on menossa? Onko paljo vielä lyhennettävää?

Totesin duunissa että pitäs mennä parturiin. Akka kuoro rääkyi että oot ihan hyvännäköinen peikkonakin. Olik tää ny sitä seksuaalista häirintää? Me too!

Pistin työhakemuksen tänään 10:29, sain vastauksen 12:27 ''tervetuloa haastatteluun'' Kuka väitti, että työpaikat olisivat kiven alla, täh? :oujee:
Itsellä viime viikolla vähän samanlainen tilanne. Tosin en edes laittanut hakemusta, vaan pyydettiin haastatteluun. En tiedä viitsinkö mennä.

Tohon useamman vuoden roikkuneeseen artikkeliin. Vielä ois 30 sanaa liikaa. Ei siinä muuten mitään, mutta jos tuosta vielä karsii niin ei itsekään tiedä mitä on oikein tehty :)

Itsellä viime viikolla vähän samanlainen tilanne. Tosin en edes laittanut hakemusta, vaan pyydettiin haastatteluun. En tiedä viitsinkö mennä.

Nyt on itellä se tilanne, että viitsinkö vaihtaa työpaikkaa :ROFLMAO: Siinä menis kesälomat, mutta toisaalta ei tarvitsis ens talvena miettiä tilinpäätöksiä ja muita kiireitä niiden ympärillä.

Nyt on itellä se tilanne, että viitsinkö vaihtaa työpaikkaa :ROFLMAO: Siinä menis kesälomat, mutta toisaalta ei tarvitsis ens talvena miettiä tilinpäätöksiä ja muita kiireitä niiden ympärillä.
Nää on pahoja. Kesälomat saa yleensä palkattomana ja lomapalkan vanhasta paikasta poistuessa :)

Tossa kokeiltiin useaa aikaisemmin vain simuloitua asiaa ensimmäistä kertaa, yhdistettynä yhteen täyden mittakaavan käytännön kokeeseen ja se pitäisi nyt tiivistää 200 sanaan.
Joo ei. 200 sanaa on muutenkin vähän, ja tuommosella yhdistelmällä siinä pysyminen aika varmaan mahdoton tehtävä! Ei käy kateeksi.

Oma työ ei oo kyllä sen enempää sitte edennytkään tänään. Yritin, mutta tänäänkään ei vaan suju.

Joo ei. 200 sanaa on muutenkin vähän, ja tuommosella yhdistelmällä siinä pysyminen aika varmaan mahdoton tehtävä! Ei käy kateeksi.

Oma työ ei oo kyllä sen enempää sitte edennytkään tänään. Yritin, mutta tänäänkään ei vaan suju.

+36 sanaa taasen, v*ttu s**tana. Tämän päivän onnistuneimmaksi saavutukseksi taitaa jäädä kahvimukin pesu.

Back
Ylös Bottom