Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

- Pilottitakki ( "aito")
- Nappiverkkarit
- Maiharit
- Salihousut
Salihousuista en tiedä, mutta muut olivat noin vuonna -95 kovaa unisex-muotia meilläpäin. Minua harmitti, kun en saanut haluamani väristä pilottitakkia (en muista, mikä se haluamani väri oli, mutta vihreä se ei ollut, koska se oli ainoa, mikä oli kaupassa jäljellä ja jonka sain) ja minua hiukan nolotti käyttää sitä vihreää takkia kun se ei ollut mielestäni oikeanlainen ja siksi en sitä kavereiden nähden pitänyt. Yksi kerta sitten kuitenkin olin kaupassa takki päällä, ja minulla oli myös toki maiharit sekä Seppälän kaksiraitaverkkarit (jotka olivat täysin hyväksytty ja erittäin muodikas vaihtoehto nappiverkkareille, kunhan olivat mustat eikä siniset) ja eräs kaverini oli sitten samaan aikaan ollut siellä ja salaa nähnyt minut. Seuraavana aamuna kaveri tuli kertomaan että ei ollut ensin tunnistanut minua ja oli vain kiinnittänyt huomionsa, että kauppaan oli juuri astunut joku äärimmäisen tyyliikäs henkilö, jolla oli mielettömän hienot vaatteet. Verkkarit, maiharit ja pilottitakki, kaikki samaan aikaan! Wau!

Nykyään vain ihmettelen, että mitä helvettiä meidän päässä liikkui silloin?

Minulla jäänyt toi pilottitakki täysin kokematta

taisin olla silloin farkkutakkipoikia, sitten siirryin nahkaan

Nykyään vain ihmettelen, että mitä helvettiä meidän päässä liikkui silloin?

monestako markasta lyyään veto, että 20v päästä ihmetellään sitä kuinka sillon -10 luvulla kehdattiin liikkua julkisilla alueilla jumppatrikoot jalassa

Minä olen sitä ihmetellyt jo 2vuotta

Tisseistä tulikin mieleen; 90-luvulla osattiin sentään tehdä maalimainoksia.

panutytto300.jpg

Kiitos kun kysyit
Ei mainittavaa, semisti. Ei tänne voi avata enempää.
Juomatonta viinaa on vieläkin ja sitä tuli lisää. Mikä ihmisiä vaivaa kun ei viina maistuu. Ei sillä, ei kukaan ajokunnossa ollut.

Mulla ei ole yhtään ässää tänää.

Yhden ässän aamu täälläkin. Sali. Taisi tulla vahingossa jonkinasteinen personal best mavessa. #hups

Nyt loppupäivän ohjelma: lepo, vähän lisää lepoa, einestehtailu (10min), pari asunto näyttöä, kauppa ja lepo. Ja lisää lepoa.

Back
Ylös Bottom