Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tänksit hei! Sain viimesen yösijan!

olen asustanut 5v siinä naapurissa, en brandossa, vaan ahventiellä

brando, senaikainen allstars oli "paikallinen"

todennäköisyys, että kohtaat alueella pelkkiä arjalaisia, 0%

Ei kai tukkeeksi vaan huuhdeltiin? Tai niin minä ymmärsin.
Tuossahan sanottiin että huuhteluainen laitetaan ennen öljyvaihtoa vanhan öljyn sekaan.
Niin kauan kun on ollut moottoreita on ollut näitä "ihmeaineita", jossain vaiheessa TM taisi tehdä testin jollekkin aineelle jonka luvattiin suojaavan jopa ilman öljyä moottorin niin nää laski öljyt pois ja eiqun matkaan, pääsi vissiin jonkun 20km ennenkuin kanki sanoin lohkon kyljestä huomenta päivää.

Saako noi tissit kuitenkin kerralla vai aina satasen edestä kuussa täytettä? Vuoron perään molempiin vai ensin yksi tissi valmiiksi? #lahti #kouvola #jyväskylä #kaunis #finnishgirl

tietysti yhtäaikaa

ethän osamaksulla henliöautoakaan ostaessa saa osaa kerrallaan

mutta jos ostat kikit osamaksulla niin pakaraimpalantteja et saa samalla kertaa

#kargaashian

Tisut on vähän sellainen asia, että ne on kivat kun ne on, mutta ei niissä kyllä koko ole valttia vaikka tissimieheksi tunnustaudun ajoittain.

Onpas erilainen olo nyt kun on nukkunut. Kummallista.

Voi helvetti miten naista halventavaa puheenaihetta taas. Onko vaivan väärti alkaa leikellä itseään ja lisätä itseensä joitain implantteja että saisi munaa? Ilmankin elää.

Voi helvetti miten naista halventavaa puheenaihetta taas. Onko vaivan väärti alkaa leikellä itseään ja lisätä itseensä joitain implantteja että saisi munaa? Ilmankin elää.
Vain itseni tähden :heart:

Mä olen joskus pohtinyt ajatusta jos poistattas rasvat navan ympäriltä ilman hikeä.
Tai siis kun on tämä perinteinen ongelma että rasvat&lihat lähtee kaikkialta muualta paitsi siitä vyötäröltä dietatessa.

Back
Ylös Bottom