Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Riippuu futiksen luonteestaHihihi...
http://www.iltalehti.fi/fiidifiartikkelit/201711072200516132_fi.shtml
E. Huomenna alkais höntsäfutiskausi. Edellisen kerran juoksin viime vuonna toukokuussa puolimaratonin. Sen jälkeen ei ole juuri tullut juostua.
Pitäsköhän sitä käydä avaan jalkoja tänään maksimikyykyllä...
#semiheijari
Eikö sen pitänyt olla vitsi.Vihreiden puheenjohtaja Touko Aalto pyytää anteeksi Helsingin kaupunginvaltuutetun Fatim Darran kommentteja. Asiasta kertoo Vihreä Lanka. Darra kirjoitti viime perjantaina Facebook-sivuillaan, että ainoa syy muuttaa maaseudulle "on insesti ja se, että kukaan ei kuule, kun vaimo huutaa apua".
Aalto pyytää lehden mukaan suomalaisiltä ihmisiltä anteeksi Darran loukkaavia kommentteja ja niistä aiheutunutta mielipahaa. Lisäksi hän linjaa, että kommentit ovat vastoin vihreiden arvoja ja että ne ovat tuomittavia. Muuten hän ei aio asiaa kommentoida.
Huh. Mukava päivä leikkurissa mutta jestas sentään näitä koulumaailman haasteita. Olisi kyllä mukavaa kun saisi yhden ainoan päivän kun ei tarvitsisi murehtia yhdestä epävarmuudesta toiseen, asioille joille ei pysty itse juurikaan vaikuttamaan.
No tottahan se on että huonomminkin voisi mennä, harmittaa kyllä sunkin puolesta. Sehän tässä ahdistaakin kun en tiedä saanko niitä papereita kouraan, kun uusi tietojärjestelmä vetäs kunnon voltit.No mut kohta sulla on paperit kädessä eikä tartte enää koulumaailman haasteita miettiä.
Mua harmittaa vähän, kun koulun alotus meneeki ens vuodelle. On mulla tosin sielä jo 2op suoritettuna ettei ihan nollasta tartte alottaa..![]()
19:30 pitäisi taas toimia
No tottahan se on että huonomminkin voisi mennä, harmittaa kyllä sunkin puolesta. Sehän tässä ahdistaakin kun en tiedä saanko niitä papereita kouraan, kun uusi tietojärjestelmä vetäs kunnon voltit.
https://yle.fi/uutiset/3-9919922
No kylläpäs nyt oli haiseva tyyppi illan viimeinen kaveri, meinaa ruveta päätä särkemään. Onneks pääsee kohta pois näistä työvaatteista, hajut jää kiinni.