Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mun kyllä pitäisi saada tällainen.

61hzNzVxJFL.jpg

Olen aivan jääkalikkana täällä, pakko laittaa sauna lämpiään että edes jossakin lämmin oooohohoooiiisss...

Lounaalla sushibuffassa, vieläkään kykene nauttimaan kuin pieniä määriä vettä.

https://www.theguardian.com/politics/2017/nov/01/michael-fallon-quits-as-defence-secretary

Seksuaalinen ahdistelu on ihan takuulla iljettävää !

Mutta .....

"Fallon apologised earlier this week over an incident 15 years ago in which he made unwanted advances to the journalist Julia Hartley-Brewer, repeatedly placing his hand on her knee – although Hartley-Brewer herself insisted: “No one was remotely upset or distressed.”

Kohta ei sitten vilkaistakkaan vastakkaista sukupuolta ilman että ensin kysytään lupa.

Toivon että jokainen aukaisee sen suunsa heti kun kokee seksuaalista häirintää .... eikä 10-40 vuoden päästä.... tapahtumasta

-So its goes - (Those three famous words from Slaughterhouse-Five, by Kurt Vonnegut)

Tekisi mieli syödä kilpaa. Kaksi edellistä kisaa olen yllättäen hävinnyt laiheliineille, mutta olisi hienoa päästä päihittämään joku satakiloinen mies. Saisin itsetuntoani takaisin.

Jos suhteutetaan ruuan määrä kilpailijan painoon tai lisäsentit katsotaan prosentteina, niin muilla ei ole mitään toivoa. Absoluuttisessa määrässä olen saanut turpiini ja itsetunto on romuttunut. :cry:

Ai niin. Väitin että en pese vittuakaan. Pesin kuitenkin. Nyt olen matkustellut aika monta päivää puhtaat kumit takapenkillä kun takakonttiin ei mahdu ja en ole jaksanut kantaa poiskaan. Jos joudun onnettomuuteen ja niskaan lentää pari rengasta, tulee kyllä komea loppu. Varmaan saan Darwin-palkinnon laiskuudestani.

22:50-05:55 ja kello soi vasta 6:30. On se vaan kumma, kun tarttee ittelleenkin vittuilla heräämällä ennen kelloa.

E. Jahas Evra haluaa Cantonan kaltaiseksi julkkikseksi. Ei tosin omia faneja kannattaisi kenkiä:

DNp9RkRW4AAdgoL

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom