Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Photoshop.Mitä kuvanmuokkausohjelmaa käytät ?
En ole kuvauttanut pumppua kun ei ole siihen mitään syytä. Verenpaineet kohdillaan ja kolesterolit vain paranee. Samoin kunto on kovempi kuin koskaan ennen. Mä otin silloin 10v tauon jälkeen 1000 euron kokeet, joissa mitattiin kaikki vitamiinit, testot ja muut. Huomattavaa oli se, että vaikka en ollut syönyt mitään vitamiineja, niin mulla ei ollut muuta puutosta kuin liian vähän sinkkiä ja liikaa rautaa. Rauta tuli mustikoiden syömisestä pitkälti.Tuolla R.I.P suomalainen kehonrakennus-threadissa annoit ymmärtää että olet kuvauttanut pumppusi, passaako udella missä ja mitä sellainen kuvaus maksaa?
Olet vissiin myös testautellut hormoni sekä hivenaine määriä? Mitä sellaiset testit ovat kustantaneet, millä palveluntarjoajalla ja mitä sellaisia testejä ostaessaan kannattaisi pakettiin sisällyttää ja huomioida?
AKG YBT50Mitkä kuulokkeet sulla on salilla?
Millä tuotteella/tuotteilla olet saanut kolesterolin laskemaan?En ole kuvauttanut pumppua kun ei ole siihen mitään syytä. Verenpaineet kohdillaan ja kolesterolit vain paranee. Samoin kunto on kovempi kuin koskaan ennen. Mä otin silloin 10v tauon jälkeen 1000 euron kokeet, joissa mitattiin kaikki vitamiinit, testot ja muut. Huomattavaa oli se, että vaikka en ollut syönyt mitään vitamiineja, niin mulla ei ollut muuta puutosta kuin liian vähän sinkkiä ja liikaa rautaa. Rauta tuli mustikoiden syömisestä pitkälti.
Perusteena tosi puhdas ruokavalio, sitten yrtit mitä listasin tonne dropittajien muistilistaan.Millä tuotteella/tuotteilla olet saanut kolesterolin laskemaan?
20h kesti päästä Tokioon. Kansain kentälle eka, siitä sitten 4,5h vaihdolla 40km päässä olevalle Osakan ITM kentälle ja sieltä tunnin lento Hadenan kentälle ja sieltä 2 tunnin 17km matka aivan infernaalisessa ruuhkassa Shinjukuun. Snadisti väsynyt jetlagista, mutta nyt iltapimeelle safkaamaan jne.
7 yötä tällä kertaa, torstaina Suomessa takaisin. Sitten heti kaikkee kivaa. Uuden RS3:n koeajoon, jos vaikka ens vuonna onnistuis vaihtaan. Sitten tulee iPhone X. Ens kuun alussa aloitan taas stillikuvaamisen enemmän tosissaan ja ostan Profoton uusimman uber kovan valon.Hyviä reissuja! Kauan on tarkoitus olla reissussa?
En oo ikinä käynyt Jaappanissa, mutta eikö sinne Tokioon lennetä suoraankin?20h kesti päästä Tokioon. Kansain kentälle eka, siitä sitten 4,5h vaihdolla 40km päässä olevalle Osakan ITM kentälle ja sieltä tunnin lento Hadenan kentälle ja sieltä 2 tunnin 17km matka aivan infernaalisessa ruuhkassa Shinjukuun. Snadisti väsynyt jetlagista, mutta nyt iltapimeelle safkaamaan jne.
Voitko laittaa muokkaamattoman kuvan ?
Oon käynyt monta kertaa Tokiossa ja joo, suoraan tänne joka kerta ees taas tullut, mutta nyt vain suora ei tolle päivälle onnistunut sillon kun ostin. Otin sillon sen finskin 609 tarjouksen ja siinä en enää siinä vaiheessa ollut suoria sille päivälle ja lähtö oli vähän niinkuin lukittu siihen päivään.En oo ikinä käynyt Jaappanissa, mutta eikö sinne Tokioon lennetä suoraankin?![]()