Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Yllättävän levollisesti sitä nukkui vaikka povailin hieman liskojen yötä. Heräsin vain aivan liian aikaisin vessahätään ja paniikkiuneen, että mun piti ehtiä parissa tunnissa Balille bileisiin.

Karu todellisuus on taas 14h päivä Tampereella josta reipas 3h järkevää tekemistä. :mad:

Sama homma. Mut kaikkee pitaa kokeilla niinku anoppiaki. Saatanan nihkeita maksaan palkkaa lannessa, niin pakko suunnata kirkollepain.
En tosin katsele asuntoa hesa/espoo/vantaa akselilta. Siita snadisti treellepain niin loytyy ok paikkoja missa kaikki palvelut siina. Ettei tarvi kirkolla kayda kuin kauniina kesapaivina tsekkaas shortsien lahjepituudet.
Suosittelen Hämeenlinnaa!

Sama homma. Mut kaikkee pitaa kokeilla niinku anoppiaki. Saatanan nihkeita maksaan palkkaa lannessa, niin pakko suunnata kirkollepain.
En tosin katsele asuntoa hesa/espoo/vantaa akselilta. Siita snadisti treellepain niin loytyy ok paikkoja missa kaikki palvelut siina. Ettei tarvi kirkolla kayda kuin kauniina kesapaivina tsekkaas shortsien lahjepituudet.
Pari tuttua asuu Nurmijärvellä ja ainakin omien visiittien perusteella oivaa asuinseutua.

Mä en ollut tänään ollenkaan valmistautunut maanantaihin, oon yrittänyt torjua tietoisuudesta, että junaan piti pakkautua ja töihin puuhaamaan. Jos hetken vielä onnistuu hämäämään itteään, onki jo tiistai.

Viitsisikö joku kertoa, mitä merkittävää viimeisen sadan sivun aikana on tapahtunut? Laiskottaa.

Ehkä selvitän jossain vaiheessa kokeiliko Judis suklaan syömistä peräaukon kautta.

Back
Ylös Bottom