Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

jäi vähhiin yöunet.

Nyt ois uni maistunut, kello soi ja torkutin 5 minuutiksi. Ehdin jo nukahtaa uudestaan kunnes kello soi taas. Tämä on positiivista! Ollut vähän ylirasittunut, niin siksi unta ei oo oikein riittänyt tarpeeksi.

Vähän niinku Casey Ryback sanoi laivan keittiössä: "This is not a job, this is an adventure.".

Vakavammin oma pomo on alkanu v*tuttaan. Miten voi ihminen olla noin pihalla oman tiimin arjesta. Onneks yksi prosessimanageri lähti muihin hommiin, niin on sentään yksi tyhjän puhuja vähemmän.

prosessimanageri kuulostaa jo tittelinä sellaselta hevon humpan paskeen paskeelta ettei mitteen rajjoo

1462977884-giphy.gif

Tee nyt saatana toita taalla. Vittu sihteerit.

Ajaijai, kymmenisen tuntia tuli nukuttua yöllä, siihen päälle tuossa vartin tirsat ja kaffeplöröt. Nyt voiskin sitten suuntailla gymille lätkyttelemään. Ehkä, iso ehkä, vois jossain käydä keskustassakin. :eek:

Joku fani on viime yönä yrittänyt murtautua mun instagram- ja linkedin-tileihin. Molempiin tilannut linkin salasanan vaihtamiseksi. Ei ole sitten onnistunut, niin kävi jättämässä herjan anonyymilla kommentilla IG:ssä. Oi että :heart: mulla on ilmeisesti siis asiat aika hyvin, kun pitää olla noin kateellinen :cool:

Ajaijai, kymmenisen tuntia tuli nukuttua yöllä, siihen päälle tuossa vartin tirsat ja kaffeplöröt. Nyt voiskin sitten suuntailla gymille lätkyttelemään. Ehkä, iso ehkä, vois jossain käydä keskustassakin. :eek:

Jos näät Sipilän kerro terkkuja.... ba dum tss! Ihan ite keksin, eiks ollu pask... paras vitsi?

Maksalaatikko mikroon ja naamariin, koska mä voin.

Back
Ylös Bottom