Floyd Mayweather vs. Conor McGregor 26.8.2017

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja AndyS
  • Aloitettu Aloitettu

Floyd Mayweather vs. Conor McGregor 26.8.2017, kumpi voittaa?

• Total voters
    265
  • Poll closed .
En ees tajua miksi hienoista urheilijoista pitää rakentaa tommoisia rääväsuisia apinoita vain saadakseen lippumyyntiä ylös. Eikö meriitit riitä ja onko kamppailu-urheilu nykyään niin heikoissa kantimissa, että tarttetaan tommoista turhanpäiväistä paskanjauhantaa? Toi lässytys kestää pidempään ja saa enemmän katsojia mitä itse matsi.

Jos koko katsojakunta olis yksi henkilö jokavoisi sanoa jotain, niin se sanoisi vain "Lopettakaa toi lässytys ja menkää ulos tappelemaan asia selväksi".
No kyllä ne on tuollaisia apinoita juuri siksi, että noin promoamalla menee enemmän lippuja kaupaksi ja tulee taatelia taskuun, valitettavasti. Mieti nyt kuinka helvetin tyhmiä jotkut perusjenkit ovat. Sieltä ne miljoonat revitään. Onhan tuo Floydkin täysi ihmisperse, mutta tylsästä ottelutyylistään huolimatta tienannut ottelupalkkioina urallaan jotain 800 miljoonaa. Toki siinä myy myös tuo voittamattomuuden aura, mutta kyllähän tuollainen ylimielisen mulkun hahmo toimii ja myy brändinä. Toki en epäile yhtään, etteikö Mayweather olisi oikeastikin täysi mulkero.

Itse otan tämän ihan sirkuksen kannalta, kun nyt kerran järjestetään. Sitähän tämä on, sirkushuvia kansalle. Matsi tulee olemaan tylsä tuputtelu, jossa Conor osuu kunnolla korkeintaan kerran, ja siinäkin kohtaa Money naureskelee ja tanssii pois lisäosumien tieltä.

Tuli muuten mieleen että Mayweather ei ole kai hirveen tunnettu tyrmäysvoimastaan. Niin onko Conorilla suhteellisen turvallista odotella ja antaa Moneyn jabitella rauhassa ja sitten itse hakee tyrmäystä vain kunhan paikka tulee? Noh, mielenkiintoinen matsi tulossa.
Kyllä ne Mayn lyönnit Conoria sattuu, jos ihan maalitauluksi jää. Eli tuskin Conor mitenkään rauhassa saa sitä takakäden laakia hakea, vaan joutuu paljonkin varomaan vastaiskuja.

En ees tajua miksi hienoista urheilijoista pitää rakentaa tommoisia rääväsuisia apinoita vain saadakseen lippumyyntiä ylös. Eikö meriitit riitä ja onko kamppailu-urheilu nykyään niin heikoissa kantimissa, että tarttetaan tommoista turhanpäiväistä paskanjauhantaa?

No esimerkiksi kehonrakennukseen verrattuna Conor ja erityisesti Floyd ovat huimaavan paljon rikkaampia kuin Phil Heath tai Jay Cutler. Siksi.

Minä olen kai sitten vähemmistössä, koska oikeasti nautin tästä showsta. Ei noista kumpikaan ole tosissaan ja matsin jälkeen halaillaan ja kehutaan toisia, kuten asiaan kuuluu. Minusta tämä tekee ottelusta mielenkiintoisemman ja aion todellakin katsoa kaikki pressit ja matsin.

Hyvää viihdettä.

Tosin urheilullisesti Floyd vie satanolla.

No esimerkiksi kehonrakennukseen verrattuna Conor ja erityisesti Floyd ovat huimaavan paljon rikkaampia kuin Phil Heath tai Jay Cutler. Siksi.

Porukka tykkää kun aikuisten miesten käyttäytyminen on samalla tasolla kuin ylä-asteella olevilla kakaroilla. Mun mielestä on teennäistä että nää kiertää kaupungista toiseen jauhamassa tota samaa paskaa. Tulee ihan WWE mieleen nykymeininkistä. Mut ei se ole tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa.

Mielestäni koko pressin paras kohta oli tämä.
$

Ihan hauskaa viihdettähän tää on, ei vaan kannata ottaa niin hirveen vakavasti

Tuli mieleen että pojat on alottelevia koomikoita. Molemmat käy vuorollaan heittään oman setin lavalla ja sitte face off :D Kyl mä mieluummin tosin maksaisin ammattilaisen keikasta ku kahden amatöörin improsta.

Conor kyllä vei ton miten päin vaan. Floydilta toi rahalla leveily alkaa oleen vitun väsynyttä feikkisekeillä ja "raharepuilla". Ihan oikeutetusti pääsi Conor rankaseen noista.

Tuli mieleen että pojat on alottelevia koomikoita. Molemmat käy vuorollaan heittään oman setin lavalla ja sitte face off :D Kyl mä mieluummin tosin maksaisin ammattilaisen keikasta ku kahden amatöörin improsta.

Conor kyllä vei ton miten päin vaan. Floydilta toi rahalla leveily alkaa oleen vitun väsynyttä feikkisekeillä ja "raharepuilla". Ihan oikeutetusti pääsi Conor rankaseen noista.

Tämä onkin ilmaista hupia kaikille. Matsista joutuu sitten vähän maksamaan.

Osa ei ymmärrä että myydäkseen jotain tulee saada aikaan jokin muutos/häiriö normaaliin toimintaan. Pahinta olisi järjestää tuollainen kiertue joka olisi pelkkää jeesjees meininkiä ja kivaa kaikille. Ihmisten tulee usein joko vihata tai rakastaa, jotta kynnys maksaa satanen siitä ilosta että saa katsoa matsia kotonaan täyttyy.

Itse en ole kovin kiinnostunut noista pressitilaisuuksien suunsoittoesityksistä. Olen kuitenkin keksinyt loistavan ratkaisun ongelmaan: En katso niitä! Tällöin niistä ei ole minulle mitään haittaa eivätkä ne ärsytä minua. Kannattaa kokeilla, jos ei pidä niistä.
En ole katsonut ainuttakaan nyrkkeilyn promoa ja tää riitti. Mutta mistä sitä tietää jos ei ole koittanut. Käsikirjoitettuja ja näyteltyjä kaikki, mitä iloo?

Ihan vaan koska kaikki foorumilla tuntuu rakastavan näitä pressejä, niin laitan tämän linkin muistutukseksi:)
Yöllä taas mennään! Floyd pistää muutaman jeah, jeah huokauksen ja Conor paukauttaa välillä että Shut your fookin mouth!
Ja Dana hykertelee punaisena vieressä kuin 13v jätkä, joka katselee alusvaatekuvastoja ekaa kertaa.

View: https://youtu.be/ktUGNEyW7To

Ideahan näillä on puhtaasti vain herättää huomiota, hyvässä taikka pahassa. Jos jengi jauhaa näistä puskaradiossa ja foorumeilla niin voidaan todeta markkinoinnin olevan onnistunutta. Omasta mielestäni on kyllä tähän asti ollut täyttä kuraa tämä. Alkaa tuo conorinkin jatkuva haista vittu meininki käydä äärettömän väsyneeksi.
No onneksi syksyllä saadaan oikea nyrkkeilyn supermatsi ggg vs canelo

Mayweather sanoi joskus jossain dokkarissa että "money mayweather" on ikään kuin fiktiivinen hahmo joka myy otteluita. Sama pätee kyllä Conoriin tänä päivänä.

Viimeksi muokattu:
Mitä helvetin bodareita Floydilla on mukana?? Jotain vitun bodyguardeja??
Aiheuttaa pelon sijasta lähinnä myötähäpeää....

Markkinointi tai keskustelupalstalla provoaminen kannattaa. Vegas odds maymac vedonlyönti on ali vai yli 4.9miljoonaa ppv:ta. Edellinen ennätys on 4.4 maypac ottelusta.

Samaan aikaan urheilullisilla meriiteillä mighty mouse myy 0.1 miljoonaa ppv ja tän vuoden kaikki ufc ppv:t yhteensä on myyneet vähemmän kuin conor vs diaz2 viime vuonna(ennen 213:sta. 213:en myynnistä ei ole vielä tietoa). conor vs diaz2 ei edes ollut mistään tittelistä tms.

Post press konferenssi scrummissa on tänään haastateltavana john kavanagh.

Isot ppv:t tulee kasuaalien ostoista. hc faneja on vähän ja tän palstankin heput katselee lähinnä ilmaisista striimeistä.

Viimeksi muokattu:
On sekin taitolaji, että pahoittaa mielensä presseistä. Itselleni ne on täyttä kultaa ja loistavaa viihdettä, mutta on ymmärrettävää ettei toiset nauti. Vähän sama kuin huutaisi pää punaisena, että minkä helvetin takia kauhuleffoja tehdään kun itse en niiden päälle perusta.

Vähä liian tekaistua ja näyteltyä omaan makuun, mutta kyllä mä silti parissa kohtaa nauroin. Varmaan parhaat clipit tulee katsottua jatkossakin.

Back
Ylös Bottom