Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Klassikko. Ei tosin normaalisti oo toiminut kovin hyvin naispuolisten kollegoiden keskuudessa kerrottuna...Paras ystäväni kertoi minulle eilen vitsin, haluatteko kuulla? Ei se mitään, kerron silti.
Missä menee hyvän maun raja?
Välilihassa.
On muuten pukeutuminen mennyt salikulttuurissa ihan naurettavaksi. Miehillä nykyään ihonmyötäiset trikoot ja näin eilen kun genitaaleja aseteltiin kireisiin housuihin niin että makkara näkyisi paremmin, siihen päälle nännit paljastava helvetin iso roikkuva hihaton paita. Ymmärrän vielä kamppailussa trikoot mutta salikulttuurissa en. Mutta olenkin tuomitseva ikävä ihminen.
Mun pohkeet kasvaa silmissä!
Minun maha kasvaa silmissä! Aamulla on aina litteämpi pikkupömppis ja tähän aikaan päivästä jo kunnon puolipallo.
Päivän porrastreeni tehty, rinkka selässä luonnollisesti. Kaveri oli niin rakkoinen ja hyttysensyömä, että päästi mut yksinään pusikoimaan vielä päiväks. Täytyy kiertää nyt kaikki huiput 15 km säteellä. Tai sitten ei.
katso liitettä 143357 katso liitettä 143358
mistä nää on?ei helpottanu vaelluskuumeeseen ja lappituskaanmistä nää on?
Mä just kökötän täällä vikalla huipulla ennen majapaikkaa keräämässä voimia. Näin kaukana ihmisistä ei saakaan olla taas vuoteen... Pakko kai se joskus on täältä laskeutua, sauna, lämmin ruoka ja crocsit odottaa... 
Kiilopään huipulta Saariselän läheltä, vajaa viikko on menty näissä maisemissaMä just kökötän täällä vikalla huipulla ennen majapaikkaa keräämässä voimia. Näin kaukana ihmisistä ei saakaan olla taas vuoteen... Pakko kai se joskus on täältä laskeutua, sauna, lämmin ruoka ja crocsit odottaa...
katso liitettä 143362
myisin melkein mummoni jos pääsis tänä kesänä itekin lapin rauhaan :D

Ollut päässä tänä suvena noin 2300km. Hyvin toimii.
Mun pohkeet kasvaa silmissä! Taas sentti tullu lisää. Epäkkäätki kasvaneet hetkessä nollatilasta näkyviksi, dieetillä. :D