Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Noh, mä oon nyt niin turvoksissa koko ajan et sama kai se ois pitsaa syödä. Laittaa vähän ananasta päälle, niin ihan menee rahka-ateriasta.

Immeisiä turvottaa, kun syödään kaikki niin käsiteltyä. Roteiinijauhoo mukiin ja mahaan.

Tunteeko joku mummoa tai pappaa jolla maha renaa maidosta. Minä en. Kun maitokin on juotu maitona melkein läpi elämän, eikä keitettynä ja vatkattuna kuten me. Ni.

No tota, ainakin omalla mummulla on laktoosi-intoleranssi, ei maha kestä ruisleipää jne. Ja ei, kyseessä ei ole urbaani city-mummo.
On niin onnellinen, kun nykyään on niin hyvin laktoosittomia tuotteita, toisin kuin nuoruudessaan.

Juu vähän ehkä vedin viivoja suoraksi. Mutta pieni totuuden jyvänen silti löytyy.

Syödään liian käsiteltyä. Se on oma näkökanta se.

Joo, kyl mä sen hiffasin, oli vaan pakko päästä sanomaan.

Emmä tiä, ei mun mielestä käsittely/säilöntä/jatkojalosus itsessään ole pahasta, mutta jotkut yksittäiset menetelmät vaan saattaa olla enemmän haitallisia kuin hyödylillisiä.
Oikeesti en o tosin asiaan niin paljon perehtynyt et voisin mitään sanoa, mut sanon silti.

Kaikkihan on suhteellista. Ei sitä kannata myöskään kaikkia kansanparantajia ja haihattelijoitakaan uskoa, vaikka siemenen verran totuutta jossakin olisi.

Vittu mikä päivä. Tulee aivan Kummeli mieleen.

Kaikkihan on suhteellista. Ei sitä kannata myöskään kaikkia kansanparantajia ja haihattelijoitakaan uskoa, vaikka siemenen verran totuutta jossakin olisi.

Äiti ja muutama muu sukulainen ovat noudattaneet jo toistakymmentä vuotta täysin gluteenitonta ruokavaliota, mutta en ole havainnut mitään terveydellistä eroa verrattuna meihin gluteenia nauttiviin. Vai tulevatko ruokavalion rajoittamisen hyvät vaikutukset esille vain silloin kun kyseessä on ei-keliaakikko, joka tekee vapaaehtoisen valinnan..? :rolleyes:

Arvasit täysin oikein. Kyllä somatiikan puoli on verrattaen helppoa.

Jaksaa jaksaa :D
Käyn huomenna tervehtimässä mielialahäiriöosastolla olevaa ystävääni. Siellä on ihan tylsän asiallinen meininki verrattuna psykoosi-osastoon, jossa aina sattui ja tapahtui kaikenlaista ylläripylläriä. Toki hieno juttu, ettei hän ole siellä.

Suosikkipaikkani on ehdottomasti Niuvanniemen sairaala, jossa olen ollut töissä. Huom! En siis potilaana.

Vai tulevatko ruokavalion rajoittamisen hyvät vaikutukset esille vain silloin kun kyseessä on ei-keliaakikko, joka tekee vapaaehtoisen valinnan..? :rolleyes:

Se tulee siitä samasta, kuin käytännössä kaikkien lisäravinteiden, superfuudien ja ylimääräisten vitamiinien hyvät vaikutukset. Plas-e-bo. "Kyllä tää hyvää tekee, kun maksaa niin paljon ja luontaistuote/lisäravinnekaupan myyjä suosittelee, eikä mikään voittoa tavoitteleva lääkeyritys" o_O

#provo

9

Heil futher!

tumblr_o01xrgu6xo1r1igmso1_500.gif

Back
Ylös Bottom