Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Saamari kun alkaa olemaan väkivahvoja naisia täälläkin..

Ei hätää! Minä olen treenitauon ja erittäin ärhäkän TOSin innoittamana palautunut tekemään penkkipunnerrusta pelkällä tangolla. Silloinkin oikea puoli tekee matkaa selvästi kiemurrellen ja omassa tahdissaan :D

Maailman Vahvin Kajsna on sitten asia erikseen. Luultavasti moni mies itkee pukuhuoneessa.

Onko päivyreissä uusia persekuvia?.

Sinkkuketju.

Jes, vihdoinkin viikonloppu ja edessä olisi selkä-hauistreenit. Feels good.

Ihan yleistä tietoa tuo on, ettei se bodattu vartalo valtaosaan iske. Tosin ihmettelen että minkä helkkarin takia mä aina päädyn sellaisten naisten kanssa yhteen, jotka niitä bodareita ihannoi? o_O

Kahavet jo juotu, kaksi erää painia mukulan kanssa ja nyt pittäis syödäkin. Mahottomia juttuja.

tumblr_o38ddzkpO41tmk5two2_500.gif

ja kahvi

Seekkerin aamu tiivistettynä?
Ihan yleistä tietoa tuo on, ettei se bodattu vartalo valtaosaan iske. Tosin ihmettelen että minkä helkkarin takia mä aina päädyn sellaisten naisten kanssa yhteen, jotka niitä bodareita ihannoi? o_O

No juu onhan tuota liian lihaksikas kommenttia kuultu (ei siis itseeni kohdistettuna :D) mutta kuitenkin jos jollakin vähän suonet pullottaa ja hieman enemmän palaa niin joillekin se on ehdoton ei. Mutta kun lihakset etottuu mut ne ei oo "liian isot" niin kyllä.

Eli naisten ihanne on yleistettynä Ryan Gosling - Hugh Jackman väliltä?

No juu onhan tuota liian lihaksikas kommenttia kuultu (ei siis itseeni kohdistettuna :D) mutta kuitenkin jos jollakin vähän suonet pullottaa ja hieman enemmän palaa niin joillekin se on ehdoton ei. Mutta kun lihakset etottuu mut ne ei oo "liian isot" niin kyllä.

Eli naisten ihanne on yleistettynä Ryan Gosling - Hugh Jackman väliltä?
Ei kyllä mitään käsitystä. Tyydyn vain ihmettelemään.

Ei hätää! Minä olen treenitauon ja erittäin ärhäkän TOSin innoittamana palautunut tekemään penkkipunnerrusta pelkällä tangolla. Silloinkin oikea puoli tekee matkaa selvästi kiemurrellen ja omassa tahdissaan :D

Maailman Vahvin Kajsna on sitten asia erikseen. Luultavasti moni mies itkee pukuhuoneessa.
Itken itsekin.
Onneksi penkkaus on pieniä onnistumisen tunteita aiheuttanut sen jälkeen kun tajusin käydä hierotuttaa selän auki. Hissukseen oon kironnu, ku ei tajunnu esim. vuosi sitten käydä kunnolla hieronnassa.
Satanen silti vielä sen verran kaukana, että oiskohan pitäny jättää syvärit roikkumaan valmistumisen viivästyttämiseksi :D Onneksi valinnaiset opinnot vielä sen verran vajaat, että saa itelleen lisää aikaa penkkailuun :D

Back
Ylös Bottom