Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

DNA kaupassa sanoivat, että poliisi pystyy selvittämään mistä viestit on tulleet vaikka kyseessä on prepaid. Lisäksi saavat selville missä se on otettu käyttöön, jonka jälkeen onkin helppo päätellä kuka on tekijä, koska kaikki epäillyt ovat eri kaupungeista. Huomenna aamulla poliisille puhumaan ja katotaan tekevätkö mitään

Kuulostaa hyvin höpö höpöltä..
Eiköhän se rajoitu se selvittäminen, että jos joku on sen prapaidin rekisteröinyt TAI käyttänyt jossain puhelimessa, jossa on muitakin liittymiä käytetty, eli puhelimen IMEI-koodin perusteella voidaan selvittää mitä muita liittymiä on puhelimessa käytetty eli kenen nimissä luuri on johon se prepaid laitetaan kiinni.

Mitenkään muuten ei poliisi sitä selvitä.
Joo toki voi selvittää "missä" puhelinta käytetty tukiasemien perusteella, mutta kaupunkialueella ei tuollakaan tiedolla syyllistä selvitetä.

Ja jokainen varmaan ymmärtää, että pitää olla aika iso case kyseessä, että lähdetään selvittämään missä luuri on nyt jne.

Hiilaritankkaus väli- vai treenipäivänä? Taisit ainakin alkuvuodesta pääosin treenipäivinä tankkailla välipäivien puuttuessa kokonaan ohjelmistosta :D

Mun valkoisen Audin rikosilmoituksesta tulee kohta vuosi aikaa, kytillä on vuosi ollut aikaa soittaa tonne parkkihalliin ja kysyä kuvanauhoja. Ilmeisesti melkoisen vaativa tehtävä, koska se on edelleen auki.
Meneppäs potkaisemaan jonkun maahantulijamutiaisen autoa tai vaikka kaupungin mutiaiselle lahjoittamaa fillaria. Sun kimpussa on kansalliskaarti puolustusvoimineen sen jälkeen vittu.

Onko tuo meijeri muuten kuinka kuuma paikka kesällä? Tuntuu jo nyt tuskaisen kuumalta aurinkoisella säällä jos vähänkin treenaa "kovempaa". Tai sitten olen liian kermaperse.

Onko tuo meijeri muuten kuinka kuuma paikka kesällä? Tuntuu jo nyt tuskaisen kuumalta aurinkoisella säällä jos vähänkin treenaa "kovempaa". Tai sitten olen liian kermaperse.
Aivan liian kuuma kesällä, melkoista tuskaa välillä vetää kovia treenejä. Muistan kun tein Widowmakereita kesällä, ei helvetti, muutenkin raskas harjoite, niin koita siinä saada happea. Sit siellä lukee, että älä avaa ikkunoita, sekoittaa keskuksen ilmanvaihdon, kysyin vain, että minkä ilmanvaihdon?

Kun Vatanen oli kiristelly, niin miten arvioisit Vatasen fysikkaa body näkökulmasta? Hyvät ja huonot puolet?
Vatasen rakenne on bodaukseen hyvä, nyt toki liian laiha sarjaansa, mutta Vatsku teki ehkä elämänsä fiksuimman ratkaisun unohtamalla kilpabodaamisen.

Tuo Petapixel artikkeli on viimeisen paalle perseesta. Yksi testi ja sen perusteella tehtiin tuo paatelma. Seka MACista etta PC:sta saa molemmista torkean nopean jos investoi rahaa. Turha noista on jankuttaa.

Ensi vuonnahan nähdään uudet Mac Pro:t.
Tuossa nyt ei ole mitään ihmeellistä että melkosen vanhan Intelin hakkaa juuri julkaistu 8c Ryzen.

Morjens Mike Siren aka Mr.Pakkotoisto.

Täällä oli joskus puhetta tuosta b3-vitamiinin käytöstä kolesterolia parantamaan, niin mikä oli lopputulema sinun käytössäsi ja mitä mieltä olet nykyisin b3 käytöstä kolen parantamiseen?
Kauanko tuota uskaltaisi käyttää esim 500mg tai 1g/pvä annoksella jos miettii maksatoksisuutta? Kiitos vastauksesta :)

Varmaan on moneen kertaan jossain puhuttu, mutta kun itselleni ei ole täysin selvää, niin rohkenen kysyä: miksi Mike itse ei mene kehonrakennuskisoihin? Jostain keskusteluista olen käsittänyt, että rakenne ei ole optimaalinen, mutta onko se monellakaan kisaajalla ihan optimaalinen? Massojen ja panostuksen puolesta kun näyttäisi siltä, että voisi hyvinkin kisata. Sori, jos kysyin semmoista, joka olisi pitänyt jo tietää.

Varmaan on moneen kertaan jossain puhuttu, mutta kun itselleni ei ole täysin selvää, niin rohkenen kysyä: miksi Mike itse ei mene kehonrakennuskisoihin? Jostain keskusteluista olen käsittänyt, että rakenne ei ole optimaalinen, mutta onko se monellakaan kisaajalla ihan optimaalinen? Massojen ja panostuksen puolesta kun näyttäisi siltä, että voisi hyvinkin kisata. Sori, jos kysyin semmoista, joka olisi pitänyt jo tietää.
Ei mua kiinnosta, vaatii liikaa uhrauksia.

Back
Ylös Bottom