Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos toi 1 min on ihan tosissaan max effort, voin sanoa että kuolema tulee. Tai riippuu tietty vähän jumpasta.Tänään olis vuorossa semmoinen kevyt 40 minuutin kestävyysjuNppa, 1 min max effort / 1 min off. Saattaa yrjö käydä tänään ainakin kurkkaamassa, että tulisko kylään...
Just näin, Obama suolasi aika pahasti ja nyt Trumputin antaa takaisin.Kyyyllä näin taitaa tosiaan olla.
Kattelin muuten eilen tullutta Trump-dokkaria alusta vähän aikaa ja siinä vähän vihjattiin, että Trumppi ois päättänyt silloin päätyä presidentiksi, kun Obama nöyryytti sitä julkisesti näistä syntymätodistushommista...noin niinku kostoksi kai.
Muutenkin vähän luulen, että se kyllä pyrkii kostoksi tuhoamaan kaikki Obaman aikaansaannokset...sitä en sitten osaa sanoa, onko se hyvä vai paha asia.
aika koittaa jotain uutta?
Jos toi 1 min on ihan tosissaan max effort, voin sanoa että kuolema tulee. Tai riippuu tietty vähän jumpasta.
Ite joskus olin vetelemässä mäkijuoksu-hiittejä. Ylös meni minuutin ja kevyesti alas minuutin ja 30s lepo. 15 kertaa. Laatta lensi.
edit. nyt kun muistelen, niin oisko ollut jo 11 tai 12 kierroksella kun kymäsin ite. Ekat oksuilu jo ennen kymppiä.

havvisjumppa
Onko teillä Fuxin kanssa noin läheinen suhde?Naama on kuin vauvan peppu.
Yltä päältä kakassa.
Nolla vielä syöty, mutta vkl voisi startat. Sen jälkeen tuleekin laskiainen.Olen siirtynyt elämään täysin Runebergintortuilla. Ei salia.