Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

GivingDearestGrouper.gif

Nikulalla on yleisesti ihan hyviä mielipiteitä, mutta joskus kyllä vierastaa sen heitot kovasti. Kuuntelin pitkään oisko viime vai etelliskesänä aina Jonen aloittaessa jotain muuta. Silloin meni jostain maku, hetkeksi. Tais liittyä johonkin pakolaiskuvioihin.

Mutta, onkohan minusta tulossa wanhus. Otin lounaalla maanantaina piimää ja nyt mennään samaa linjaa neljättä päivää.

Mä en ole jaksanut kuunnella koko radiorockia enää aikoihin. Enkä oikein mitään muutakaan kanavaa. Höhö.

Pitäs lähtä kohta juNppasalille.

Ajattelin koittaa 5/3/1 tyyppistä menoa. Varmaan ihan keijohommoo. Eikö se 20 vuoden juNpan jälkeen ole aika koittaa jotain uutta? e: vaikka eikai se mitään 5-3-1 ole, kun meinaan juNppailla muut liikkeet entiseen tapaan.

Tänään olis vuorossa semmoinen kevyt 40 minuutin kestävyysjuNppa, 1 min max effort / 1 min off. Saattaa yrjö käydä tänään ainakin kurkkaamassa, että tulisko kylään...

Tänään olis vuorossa semmoinen kevyt 40 minuutin kestävyysjuNppa, 1 min max effort / 1 min off. Saattaa yrjö käydä tänään ainakin kurkkaamassa, että tulisko kylään...
Jos toi 1 min on ihan tosissaan max effort, voin sanoa että kuolema tulee. Tai riippuu tietty vähän jumpasta.
Ite joskus olin vetelemässä mäkijuoksu-hiittejä. Ylös meni minuutin ja kevyesti alas minuutin ja 30s lepo. 15 kertaa. Laatta lensi.

edit. nyt kun muistelen, niin oisko ollut jo 11 tai 12 kierroksella kun kymäsin ite. Ekat oksuilu jo ennen kymppiä.

Kyyyllä näin taitaa tosiaan olla.

Kattelin muuten eilen tullutta Trump-dokkaria alusta vähän aikaa ja siinä vähän vihjattiin, että Trumppi ois päättänyt silloin päätyä presidentiksi, kun Obama nöyryytti sitä julkisesti näistä syntymätodistushommista...noin niinku kostoksi kai.
Muutenkin vähän luulen, että se kyllä pyrkii kostoksi tuhoamaan kaikki Obaman aikaansaannokset...sitä en sitten osaa sanoa, onko se hyvä vai paha asia.
Just näin, Obama suolasi aika pahasti ja nyt Trumputin antaa takaisin.

Heikelää muuten maanantaista alkaen yle puheella klo 13-14.

Mukavata.

Potilas 2, tsek. Ohjeiden mukaan 2-3 h, tempuilla terävillä 30 min. Palkitsen itseni seuraavan Nesteen nollakolalla.

aika koittaa jotain uutta?

mitähän uutta sitä itse, viimeviikolla oli jo käsipainot käsissä ja meinasin hauvvista, mutta en kehdannutkaan kun oli muitakin näkemässä
pitäis joskus päästä yksi salille niin vois iljetä

otan sen vuoden -17 tavoitteeksi että ers kerran hauvvista
etellisestä kerrasta noin 20vuotta

viimeisen 20v normaali havvisjumppa, levyjen nosto hauiksilla tankoon & levvanveto

Viimeksi muokattu:
Jos toi 1 min on ihan tosissaan max effort, voin sanoa että kuolema tulee. Tai riippuu tietty vähän jumpasta.
Ite joskus olin vetelemässä mäkijuoksu-hiittejä. Ylös meni minuutin ja kevyesti alas minuutin ja 30s lepo. 15 kertaa. Laatta lensi.

edit. nyt kun muistelen, niin oisko ollut jo 11 tai 12 kierroksella kun kymäsin ite. Ekat oksuilu jo ennen kymppiä.

1: wall balls
2: KBS 24/16
3: burpees
4: DB/KB snatch
5: abmat sit ups

Tossa liikkeet, tuota mennään neljä kiekkaa. Saahan siinä tietty vähän ite skaalata hitaammalle jos siltä tuntuu, mut luonne ei kyllä yleensä anna oikein periksi :D

Edit: Meitsin 500. viesti! :oujee:

Back
Ylös Bottom