Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Taas tää perinteinen, syöt ja laiskottelet koko joulu, oikein odotat, että montako kiloa lisää. Palaat arkeen, loikkaat puntarille ja toteat laihtuneesi. Vatsalihaksetkin piirtyy paremmin. Hö. Oispa joulu ympäri vuoden!

Ei helvetti, +5 kg viikossa lisää:confused::nolo:. Tortut ja muut namit imasi mun kropan täyteen nestettä. Pakko vetää aerobista puntin perään jotta saan noi nesteet liikkeelle. Onneksi en ole ainut possu:D

Vituttaa valehdella ihmiselle, kyllä mä osaan ei siitä kiinni ole, vaan ei ollenkaan mun tyylistä, mutta nyt oli puoli pakko.
Estin pienen katastroofin ja pelastin pari ihmistä seuraumuksilta jonka he toisaalta olisivat ansainneet, mutta kun frendei.
Ristiriitaista, onneksi aina voi vetää kännit, raflaan syömään 15.30, tässä kerkiää vetään hyvät aperitiivit.

Back
Ylös Bottom