Pitääkö itkeä vai nauraa, jos sillä vahingossa pidätetyllä "syyttömällä" random turvapaikanhakijalla onkin vaan pari henkilöllisyyttä ja epäily seksuaalisesta ahdistelusta?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Meinasitko tällä sitä, että kun kerran ennenkin on ollut terroritekoja ja levottomuuksia, niin tuota listan loppupäätä joka on täynnä Islamilaista terrorismia ei kannata nyt niin hirveästi huomioida? Vai mikä oli pointti? Eikö siihen ongelmaan mikä on tällä hetkellä suurin ja selkeästi kiihtyvä kuulu puuttua, eikä siihen mikä on jo menneisyyttä?
Eiköhän se oo hyvinkin todennäköistä että jossainpäin suomea räjähtää tai sitten pakolaisten joukossa on kuorma auton kuljettajia, valitettavasti mikää ei muutu vaikka Suomessa tapahtuu mitä, kansa ihan liian nössöä lähteäkseen kadulle.
Kerroppa mitä puoluetta sitä sitten äänestää, että noin tapahtuisi??Ei länsimaisen sivistyneen kansan tarvitse eikä pidäkään lähteä kaduille. Sen pitää äänestää.
Ja kyllähän sitä jossain määrin jo tapahtuukin muualla Euroopassa. Unkarissa äänestettiin valtaan Jobbik ja rajat napsahti matuilta täysin kiinni. Ei tarvittu minkäänlaisia marsseja saatika mellakoita. Täysin rauhanomaiset demokraattiset vaalit ja oikea puolue johtoon niin matuongelma on hyvinkin nopeasti hoidettu. Katsotaan mihin päästään Ranskassa ja Hollannissa ensi kevään vaaleissa. Tällä hetkellä gallupit povaavat ihan lupaavaa tulosta - ei tosin ihan Unkarin malliin mutta suuntana kuitenkin. Ehkä Suomikin vielä perässä ...
http://www.suomenmaa.fi/?app=NeoDirect&com=6/3/187478/5129d8b222
Vanhanen ei pidä pakolaiskriisiä syynä terrori-iskuihin: ”Rekan voi varastaa turistiviisumillakin”
Maailman vapain media toimii silleen.
Lapsukailla oli bileet menossa:
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-2000005013667.html
Lähinnä meinaan että Ranskan terroritekojen tekijöistä valtaosa on syntyperäisiä tai asuneet siellä vuosia.Nyt Le Pen kerätäkseen ääniä riekuu rajojen sulkemisella.Mä olen ihmetellyt kun ne Calaisin viidakon ja Pariisin neekerilaumat ei ole riehuneet tuon enempää,heidän tyyppisiin tuo rajojen sulkeminen vaikuttaisi ei Ranskan kansalaisiin.
Matti "Uuniperunamies-tuppeenhöylätty" Vanhanen toteuttaa Kepun MaTu-agendaa eli rajat auki kaikenkarvasisille rikastajille.
Juhapoika "Ei voe olla totta" Piäministeri Sipilä on jo luvannut että Hölmölään otetaan Pohjois-Afrikan pakoilaislapsista (lue 30+ miehistä) ne haavoittuneet (lue diskorahan tarpeessa olevat).
Eikös La Pen ole aina vastustanut mamutusta? Olen ymmärtänyt, että La Pen on Ranskan Jussi Halla-Aho.[/QUOTE
Vähä tyhmästi sanoin.Nyt kun ne pressanvaalit lähestyy ni hän vaan lyö rumpua äänekkäämmin tästäkin asiasta.,eli vaalityötä tekee.
Le Pen ei ole ihan vaan yhden asian ihminen.
https://en.wikipedia.org/wiki/Marine_Le_Pen
Eikös La Pen ole aina vastustanut mamutusta? Olen ymmärtänyt, että La Pen on Ranskan Jussi Halla-Aho.