Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sattana. Oli kaupassa punalapputuotteita hyvin, ostin jauhelihaa pakastimeen.

Ja yhden mehutölkin.

Niksipirkka: 1,75 litran mehutölkin kun juo tyhjäksi ja täyttää sitten vedellä, niin siitä saa erinomaisen reaktiivisen kiväärimaalin puolen kilometrin matkalle.

Lisää vinkkejä? Tack så mycket.

Jos ylimääräiset ärsykkeet häiritsee (äänet tai valot), kannattaa makkarista tehdä mahd. pimeä + etsiä mukavat korvatulpat. Muuten joo mahdollisimman säännölliset iltarutiinit, näyttöjen (+ puhelimen) välttely hyvissä ajoin ennen nukkumaanmenoa. Itseä auttaa semitylsän kirjan lueskelu yhdistettynä piikkimattoiluun ja joka päivä samaan aikaan sänkyyn. Melatoniinia kannattaa testata. Päivän aikana tapahtunut kunnon ulkoilu saattaa myös auttaa.

Voi kettu.
Siellä on taas reaktiiviset imuroimassa omenia keskellä päivää.

HwQ86R4.jpg

Voi jumakikkeli, että voi ihmislapsen aivot nyrjähtää kun pitää kattoa olokapäähän tavallisesta poikkeavasta suunnasta. Mutta tuli kyllä helevetin hyvä, vaikka itse sanonkin. Ja itse teinkin vielä. Munkin paikka.

Hesari kertoo, että hallitus vahvisti aikeensa tappaa suomalaiset:

”Strategia tähtää vuoteen 2030, mutta samalla katsomme jo pidemmälle. Tavoite on sataprosenttisesti päästötön ja hiilineutraali Suomi vuoteen 2050 mennessä”, Rehn sanoo.

Hesari kertoo, että hallitus vahvisti aikeensa tappaa suomalaiset:

”Strategia tähtää vuoteen 2030, mutta samalla katsomme jo pidemmälle. Tavoite on sataprosenttisesti päästötön ja hiilineutraali Suomi vuoteen 2050 mennessä”, Rehn sanoo.
Ostetaan siis Kiinalaisvenäläisissä hiilivoimaloissa tuotettua energiaa ja paukutellaan henkseleitä, kun Suomi on nyt puhdas...

Itse jos ottaa semmoiset seitinohuet niin ei harmita niin paljon.
"Taas kerran tekis mieli juoda ittensä hengiltä, ja eiköhän sitä tänään kokeilla..."

No jos sitä pari ottais, kun joutuu oleen yönkin vieraissa lakanoissa. Mutta aamulla pitäisi esittää fiksua asiantuntijaa. Toisaalta ala huomioiden, vanhan viinan haju tuo kyllä tiettyä ammattimaista otetta presenssiin...

Pieni kuvaus tilanteesta, miksi lääkettä tarvitaan. Kiitos
Työasioita vain.. Sanotaan nyt vaikka niin, että luetunymmärtäminen, asioiden muistaminen/sovitusta kiinnipitäminen on ilmeisesti katoavaa kansanperinnettä. Myöskin vituttaa, kun muutama taho luulee nujertavansa minut, jumalauta minut (!) sanansäilällä, vääristelemällä ja jankuttamalla.

Onneksi vuodet eri keskustelupalstojen internet -trollien keskuudessa on vähän koulinu väittely- ja piilovittuiluskilssejä. Eli on tästä puoliammattimaisesta rölöttämisestä hyötyä töissäkin! Fakn'ei!

Minä silein tymästi, että aikuisilla miehillä pahastunut mieli ja henkiset menkat.

Ja konsultti vain nauroi.

Back
Ylös Bottom