Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Katsoin niin härön Criminal Minds -jakson, että saa nähdä, pitääkö ens yö nukkua valot päällä ja keittiöveitsi tyynyn alla. Hyi saakeli.

En voi kommetoida muuten kuin että: on.
rTST6.gif

Masentavan lihava olo.

Tilasin joskus kaverille lahjaksi tuollaiset bumper nutsit. Ruoja ei laittanut autoonsa.

Masentavan lihava olo.

Tilasin joskus kaverille lahjaksi tuollaiset bumper nutsit. Ruoja ei laittanut autoonsa.

Täällä myös aika täyteläisen tuntoinen olemus...

Olin jo sanomassa, että mä laittaisin heti tommoset kassit omaan autooni roikkumaan, mutta sitten tajusin, että eihän mulla helevata oo edes vetokoukkua :D

Rinnan revähdyksestä masentava kynisolo, lihavuus nyt on vain plussaa. Jos menee samalla linjalla vanhan revähdyksen kanssa niin se on 6-8vk lepoa. :(

Suklaadonitsikin on hyvä. Ja kermamunkki. Ja vaniljaviineri.

E. Unohtamatta possumunkkia ja pitkää wieneriä. Ja banaanimunkkia. Ja sacher-leivosta. Ja korvapuustia.

E2. Ja tietysti ei sovi unohtaa myöskään tuoreita wappumunkkeja. Tai hillomunkkeja.

Jännä juttu, niin meni itelläkin. Kaiken sen hehkutuksen jälkeen jäljelle jäi vain pettymys.
Ei ehkä toista kertaa tarvitse ostaa.

Näin on. Pitää kumminki olla ihan tyytyväinen viikonlopun possusaldoon. Se videon possukin oli tässä just käsittelyssä ja laitoin sen just tonne puuliedelle.
Siitä vaan veistelet puukolla aamupalapekonit.

Back
Ylös Bottom