Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oiskohan täälläkin vaan aivot kasvanut.

Minä jo toista päivää vähän miinuksilla. Tuli nähtävästi syötyä suhteellisen voimakkaasti ja harrastettua vähän liikuntaa tuo kesä. Vain joku 7-8 kg tullut painoa kesän aikana. Ihankuin se jo vähän alkaisi näkyä, kai.

Oiskohan täälläkin vaan aivot kasvanut.

Minä jo toista päivää vähän miinuksilla. Tuli nähtävästi syötyä suhteellisen voimakkaasti ja harrastettua vähän liikuntaa tuo kesä. Vain joku 7-8 kg tullut painoa kesän aikana. Ihankuin se jo vähän alkaisi näkyä, kai.
Joo, mullakin tuohon aivojen kasvuun liittyy semmonnen, että ennenkin melko naftit mopohousut eivät tahdo mennä kiinni ilman väkivaltaa...ilmeisesti joku aivojen kasvun aiheuttama aistiharha,

Mutta, nyt pihistin sumpit.
Haisoo kyllä mustaviinimarja.
katso liitettä 139383

Mulle yritti tarjota muuan maltalainen sumppia työmaalla.

Onneks se oli jättänyt edelliseltä tauolta sitä puol mukii juomatta, haistoin ja... jumalauta mikä lemu :eek: oli pakko irvistää ja maltalainen nauroi vedet silmissä,
tuumasin vaa että "liian styrkkaa mulle" juon vaaleepaahtosta litkua :D

Onneksi jumppasin ja lenkkeilin jo aamulla, niin voi käyttää loppupäivän syömiseen. Kun eilisistä korvapuusteista on selvitty, tein tänään sit pannukakkua. Olis tehnyt mieli vohveleita, mut aika ei olis riittänyt paistamiseen.

Tänään on ollut aikamoiset keskustelut evoluutiosta tuon 4-vuotiaan kanssa-siitä siirryimme sukupuutto keskusteluun, johon 4-v totesi, et hyvä kun ne dinosaurukset kuoli sukupuuttoon, koska hän olisi ehkä pelännyt niitä.

Sitä mä oon kyllä miettinyt, että miltä näyttää se nainen jolle löytyy helposti kaupasta housuja. Useimmat valittavat, että jos perse on hyvä niin lantiolla on 20 cm liikaa tilaa, ja mulla taas kun ei ole lantiota just minkäänlaista niin jos perse on hyvä niin ei varmana mahdu kiinni. Kuka ne housut ostaa?!!

Minä oon löytäny yhden hyvän mallin ja siinä aion pysyä. Ei sitä sovitusrumbaa jaksa hullukaan.

Tämä on jo melkein klisee, mutta ei se meille miehillekään helppoa ole; persettä liikaa, reisiä liikaa, vyötäröä juuri sopivasti ja kaikki farkkumallit suosii Justin Bieberiä. Siksi tyydyn vain kauhnasiin kollareihin ja verkkahousuihin. Joskus satunnaisesti ja pyhänä laitan ikivanhat junttifarkut jalkaan.

Minä olen urpo.

Tämä on jo melkein klisee, mutta ei se meille miehillekään helppoa ole; persettä liikaa, reisiä liikaa, vyötäröä juuri sopivasti ja kaikki farkkumallit suosii Justin Bieberiä.

Sanos muuta. Suurin osa nykyfarkuista ei tule reisien ohi. Ja jos tulee, niin vyötäröllä on sitten 10-20 senttiä liikaa. Jos erehtyy sovittamaan, niin yleensä alkaa vain vituttamaan. Ja toisaalta jos sattuu sopivat housut löytymään, ne on ostettava välittömästi. Näin käy ehkä kerran vuodessa, max.

Minä olen urpo.

Sanos muuta. Suurin osa nykyfarkuista ei tule reisien ohi. Ja jos tulee, niin vyötäröllä on sitten 10-20 senttiä liikaa. Jos erehtyy sovittamaan, niin yleensä alkaa vain vituttamaan. Ja toisaalta jos sattuu sopivat housut löytymään, ne on ostettava välittömästi. Näin käy ehkä kerran vuodessa, max.
Ratkaisu on olla lihava, silloin vyötärökin on sopiva.

kannattaisiko sittenkin hankkia se polkupyörä, kuulostaisi geenit olevan kohdillaan

oho, nyt tuli kyllä liioteltua kun rupesin oikeen muistelemaan mitä sielä tulee tehtyä, tarkennan:
jos punnusten massa edes lähestyy kolmea numeroa suoriutuu nippanappa 0-2 toistosta

Back
Ylös Bottom