Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

@Xtreme
a) tämä on totta
b) eheheh, en jaksa tätä keskustelua
c) arkijuomiseen kelpaavia tummapaahtoisia peruspaskoja onneksi saa
d) Kotimaista 17 % juusto 2,89/kg. En tykkää leivän päällä täysrasvaisista juustoista, niitä syödään pelkiltään
e) Eiks sammakot oo salmiakihko + hedelmä, kirpeä? Ne on kyllä ok, ja turkkarikopiotkin on ihan jees ilmesesti mutta eivät yhtä hyviä kuin aidot.
a) Oikein
b) Oikein
c) Väärin, samaa paskaa saa Lidlistäkin
d) Väärin, normaali juusto on parempaa (ei ole makuasia, minä tiedän)
e) Väärin. Sammakot ei oo kirpeitä vaan maustettua salmiakkia, jonka sisällä salmiakkijjauhoa. OMG.

2/5...ei kovin hyvin.

amanie_lakrichnye_ledency_crazy_candy_frogs.jpg

Onko @leoko Leokon tankojen asiantuntija?
En varsinaisesti. Kyllähän niitä olen käsissä pitänyt lukuisia kappaleita, ja sen perusteella nicki on aikanaan valittu. Ainakin mulle Leokon voimanostotanko on de facto (pääsinpäs käyttämään termiä toistamiseen tänään), puoliväkisin voi käyttää vaikkapa ruottalaista Eleikoa. Tosin nykyisissä jäähdyttelyjumpissa ihan sama tangolle, kuhan on suunnilleen suora :).

En varsinaisesti. Kyllähän niitä olen käsissä pitänyt lukuisia kappaleita, ja sen perusteella nicki on aikanaan valittu. Ainakin mulle Leokon voimanostotanko on de facto (pääsinpäs käyttämään termiä toistamiseen tänään), puoliväkisin voi käyttää vaikkapa ruottalaista Eleikoa. Tosin nykyisissä jäähdyttelyjumpissa ihan sama tangolle, kuhan on suunnilleen suora :).
Ok, kyselin ihan sen takia, että kun ei netistä tunnu löytyvän mitään tietoa esim vanhemmista tangoista, niin tottakai looginen askel on kysyä itse leokolta. :D Olisi pientä varmennusta tunnistamiseen, mutta pistän aiheesta tonne kotisali-ketjuun.

Brett Anderson korvassa.
Spotifyn viikon suositukset lista yllätti. Kotimatkalla mm. Ne Obliviscaris ja Steven Wilson. Lisäksi jotain toimivaa purkkaheviä. Mistä lie poimii nuo noinkin onnistuneesti ja vielä vähän ristiin genrejenkin (miten tuo taipuu...).

Yhtä aikaa pelkään ja odotan isännöitsijän soittoa.

Kämppä rempattu täydellisesti tänä vuonna. Niin tuore, että pari listaa vielä kiinnittämättä. Eikä tarvi kiinnittää, koska taloyhtiön sadevesiputki on kräshbooshbäng, ja mun asunto pitää sen takia nyt sitten repiä auki. Tämä vuosihan ei vielä ollut paska.
Tarviiko tuossa nyt muuta kuin kääntää sen veneen ympäri.

@Heatseeker tuumataas tuota taas hieman tuonnempana.

Tää on kyllä ollut väsynyt viikko, ja näköjään jatkuu. Reenattua sentään sai eilen, ja jotain jolkottelua pitää koittaa töiden päälle tänäänkin.
Joo, ei kiirettä. Meukowia on vielä yhteen kaatoon, ja siitäkään ei ole varmuutta tuleeko sitä koko syksynä.

Kiitos myös muille suosittelijoille.

hyva paeva. mahtavata. jea! :oujee:

Jos ehtis, mutta kun ei ehdi mitään.

Gymejä 0.

Tofu myös on maultaan pahvia. Nyhtökaurakin oli pettymys. Ei ole lihalle korvaajaa, tosin miksi korvaisinkaan. Se on hyvää ja ravitsevaa. On myös mielestäni ok, että eläimiä kasvatetaan ruuaksi.

Joo, ei kiirettä
Rupesin tuossa funtsimaan, että mä juon kyllä niin vähän konjakkia, että en osaa kyllä paljoa muuta kuin toistaa kuulopuheita jne. Muistan juoneeni kyllä tuota mainittua Hennessyn X.O:ta, Remy Martinin vastaavaa kanssa, ja onhan nuo pirun hyviä, joskin kalliita. Tätä meillä jengi veti kolalla pariinkin otteeseen parin eri ravintolan kuoppajaisissa: http://www.alko.fi/tuotteet/932737/ . Voidaan jo puhua hukkakäytöstä. Jos perse kestää, niin tota pystyy kyllä juomaan irvistämättä. Tota saunan lauteilla pullon suusta, niin rupeaa olemaan asiallista.

Et Calvadoksista tai Xantesta ole innostunut? Minusta niillä saa suunnilleen samaan tarkoitukseen paljon enemmän vastinetta rahalle. Konjakeissa tuppaa minusta olemaan sitä ongelmaa, että joutuu oikeasti sijoittamaan aika paljon, että rupeaa olemaan asiallista tuotetta. Calvados illanistujaisiin ja Xante samoin, mutta jälkimmäinen on vielä oiva erilaisiin sekoituksiin.

Back
Ylös Bottom