Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tämä asiantunteva kommentti selvensikin asiaa, kiitos.jalat ja perse kuin vanhalla mummolla.
Figuresta kun en mitään ymmärrä, niin ihmettelen kuitenkin Katin sijoitusta. Kuvien ja streamin perusteella oli kyllä aika monta naista, jotka olivat imo heikommassa kunnossa kuin hän.
Lihasmassa ja kireys Katilla on varmasti riittävä tolle tasolle, mutta noilla Olympian kärkimimmeillä on aivan jäätävä rakenne (kts. voittaja) kaiken muun lisäksi ja ilman sitä huippurakennetta ei ikävä kyllä noissa karkeloissa pärjää, se tulee syntymälahjana. Wilkinsinkin ohi kirmasi kolme parempi rakenteista naista.. Joka tapauksessa on jo kova suoritus raivata tiensä tonne asti, joten rispektit siitä Katille.. ei sielä montaa Suomalaista kuitenkaan ole.
Figure=body fitness mutta muuten joo.Meneekö noi naisten sarjat järjestyksessä siroimmasta isoimpaan bikini,bodyfitness,figure ja physique?
Ette viitsisi laittaa linkkejä niistä hienoista kärkikolmikon rakenteista? Yritin etsiä kuvia mutta en minä oikein osannut. Olisi hauska koittaa, näkeekö tavallinen tallaaja sen saman kuin harjaantunut silmä.
Tuossa Kati vs 1 ja 3. Jostain syystä saman sivuston toisen sijan kuvagalleria ei toiminut.Ette viitsisi laittaa linkkejä niistä hienoista kärkikolmikon rakenteista? Yritin etsiä kuvia mutta en minä oikein osannut. Olisi hauska koittaa, näkeekö tavallinen tallaaja sen saman kuin harjaantunut silmä.
Tuossa Kati vs 1 ja 3. Jostain syystä saman sivuston toisen sijan kuvagalleria ei toiminut.
katso liitettä 138934
katso liitettä 138935
katso liitettä 138936
Lisää:
http://contests.npcnewsonline.com/contests/2016/ifbb_mr_olympia/
Kyllähän noista @TML :n laittamista kuvista näkee selvästi eron Kati vs. Watts, kun katsoo ilman sinivalkoisia laseja. Kuten @Cashew aiemmin totesi, kova suoritus raivata itsensä tuonne kilpailemaan. Minunkin mielestä pelkästään maailman kovatasoisimmassa kilpailussa (kyseisessä lajissa) paikkansa ansainneena kilpaileminen on arvostettava suoritus. Jos sijoitus on luokkaa 20., olet silloin maailman 20. paras kyseisessä lajissa. Siihen ei kuka tahansa pysty.
Kyllähän noista @TML :n laittamista kuvista näkee selvästi eron Kati vs. Watts, kun katsoo ilman sinivalkoisia laseja. Kuten @Cashew aiemmin totesi, kova suoritus raivata itsensä tuonne kilpailemaan. Minunkin mielestä pelkästään maailman kovatasoisimmassa kilpailussa (kyseisessä lajissa) paikkansa ansainneena kilpaileminen on arvostettava suoritus. Jos sijoitus on luokkaa 20., olet silloin maailman 20. paras kyseisessä lajissa. Siihen ei kuka tahansa pysty.

Mitkä on ne toivottavat rakenneominaisuudet? Minulla ei ole nyt minkäänlaisia laseja kun olen vain puusilmä.
Ajattelin että olisi jotain välityksiin tai lihasten kiinnityskohtiin tai muotoon liittyviä kriteereitä. Nuo mainitut kriteerit on tosi ympäripyöreitä. Minä en osaa englantia nyt: siis ei saisi olla paljon lihaserottuvuutta vai yleisesti pieni määrä lihaserottuvuutta toivottavaa? Haetaanko sellaista yhtenäistä könttiä? Rasvahan silottaa, eikä se ole rakenteesta kiinni.