Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

@Joxuz Kävin tiedustelemassa sinulle uuden Apteekkarin. On ihan mukiinmenevä paikka, käy katsastamassa reissulla. Asiakkaat vaan tuntui hirveän paljon nuoremmilta kuin edellisessä paikassa. Voi tosin olla, että se oon vaan minä josta on tullut :konsta:

@Joxuz Kävin tiedustelemassa sinulle uuden Apteekkarin. On ihan mukiinmenevä paikka, käy katsastamassa reissulla. Asiakkaat vaan tuntui hirveän paljon nuoremmilta kuin edellisessä paikassa. Voi tosin olla, että se oon vaan minä josta on tullut :konsta:
Hienoa työtä! Jos ens kuussa sais aikaseksi päästä koittaan.

Vanha apteekkari oli loistava paikka, koska siellä oli ehkä vähän vanhempaa, mutta toki oli nuortakin seassa. Juuri hyvällä suhteella.

Ja mikä parasta, näin treen pinnalliseen yöelämään tottuneena, oli aivan mahtavaa ostaa jotain surkeaa talon viiniä pullo jollain kympillä ja juoda sitä takki päällä sisällä. Vaikka savolaiset on muuten vähän outoja, niin yöelämä on erityisen jees.

Mutta, nyt:
14741532242581444774209.webp

Isä ja hänen poikansa joutuivat auto-onnettomuuteen.

Sairaalassa poika heräsi kuukauden jälkeisestä koomasta. Poika tiedusteli välittömästi lääkäriltä miten hänen isälleen kävi. Jolloin lääkäri vastasi - "Poikani, hän on kuollut".

Kuinka tämä on mahdollista? Mikä lääkäri pojalle oli?

Jotenkin inhottavaa herätä sunnuntaina seiskalta, no juodaan sitten tätä kahvia huolella ja jonkun kävelylenkin voisi heittää. Flunssan takia ei uskalla vielä mitään raskaampaa ettei tule niitä jälkitauteja yms. Onneksi taitaa olla jo voitettu kanta.

Ne omronin vekottimet mistä pidetään käsillä kiinni, mittaa yläkropan rasvat noin niiq suunnilleen ja kun naisella on ne rinnat siinä mittapisteiden välissä niin tulee aina isot lukemat, siis niillä kenellä rinnat on.
Ei selitä minulla.

Kivasti nyt sitten kurkku kipee ja nenä tukossa jnejnejne. Eilen jo aattelin että varmaa menee kevyt sairastelu voiton puolella mut pahemmaksi päätti sit mennä.

Kuopiomiitti lauantaina 1.10.

Back
Ylös Bottom