Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Liitteet

• image.webp
    image.webp
    722,5 KB · Katsottu: 142
Joskus sitä on otettava päivä vuosilomaa ja vietävä lapsi kuitenkin hoitoon jotta saa mustata ja mustattaa itseään rauhassa: aamulla tukkaa, päivällä habaa :cool:
#blackfriday

jahas, jos vaikka söiski tännää... vitamiinit jo otiankin...

Mun kotikone on jäätävän hidas ollut jo puoltoista vuotta vaik ostin vasta kaks vuotta sitten. Nyt pitäs työkone ostaa kotiin mutten tiijä millasen uskaltas ostaa ku kuitenki ovat kaikki tuommosia samanlaisia pökäleitä.

Kävin Kelalla kertomassa uudesta rahatilanteestani ja etten tarvitsekaan asumistukea. Ajattelin virkailijatädin ilahtuvan, näpyttävän jotain tietsikkaan ja antavan minulle tilinumeron, johon voin palauttaa jo maksetut tuet, joihin en yllättävän muutoksen vuoksi olekaan oikeutetu.

Ei mennytkään ihan noin :cool:

Piti tehdä pyyntö asumistukeni uudelleenharkintaan ja laatia kirjallinen todistus, jossa suostun tähän toimenpiteeseen. Siis juuri siihen, jota itse menin hakemaan. Parin kolmen viikon sisällä etuuskäsittelijän pitäisi ilmoittaa minulle, onko uudelleenharkinta otettu uudelleenharkintaan.

Että sillä lailla.

Ilmeisesti jonkin asteisen rektumin väljentymisen ansiosta muuten hyvin neitseellinen ja suoraan sanoen täydellinen peräpääni päätti päästää ilopierun potkaistessani käsipainon polvelta. Tämähän ei puolityhjällä salilla tällaista alfaa liiemmin häiritse, mutta juuri sattui vieressä iloittelemaan pari fitnessböönää pakarapotkuilla, ja kääntyivät hitaasti katsomaan minua paheksuen. Iskin silmää.

deal-with-it-gif26.gif

Samaa mieltä.

Itse käytän kyllä käteistä suurimman osan. Se on jotenkin se, miten tavara kuuluu maksaa. Ymmärtääkin rahan arvon paremmin.

Back
Ylös Bottom