Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Totaalinen aivokooma. Sohvaa pidetty tarmokkaasti paikoillaan siitä lähtien, kun pari 10-v poikaa yllätti mut lähipusikosta hengailemasta kesken hyvän poketappelun. Hitto kun olis ees koira tekosyynä. Gaah, joko huomenna on maanantai.

Minä ajattelin näyttää siltä että olen läsnä, mutta tuumia jotakin aivan muuta. Pelkkää kokousta 9-16. 7.30-8.59 varattu kahvin juomiselle ja tuumimisten suunnittelulle.
Varo sitten ettet ajatuksissasi ota tissejä esiin.

Se voisi aiheuttaa nolon tilanteen. Mutta vain siinä tapauksessa, ettet huomaa tarjota sitä muille.

Kuka olisi muuten uskonut että futhermuckerista tulee näin pervo. Noh kai se oli vääjäämättä edessä, sillein meni se kehityskaari posteissa.

Tämä lehva on kyllä täynnä mahtavia kohtauksia. Aikansa legenda, kuten myös samalta vuodelta:
Joo, toi on kanssa oikein toimiva ja katsottu monta kertaa. Tää on vielä semmoinen leffakategoria, joka putoaa itselle varmaan parhaiten. Sanotaan nyt vaikka veijaritoiminnaksi.

muoks. mitäs kaikkia noita nyt onkaan.. Indyt itsestään selviä. Gibsonillakin oli ainakin pari hyvää toimintapätkää muitakin kuin Tappavat aseet. Pitäs vähän penkoa taas noita vanhempia, kun ei nykyään osata tehdä leffoja enää.

Viimeksi muokattu:
Pyhäpäivän ohjelmassa 28 km @ 26*4.8". Palauttavana ateriana pellillinen pitsaa ja puoli pulloa pinot noiria. Jälkkäriksi luonnollisesti kahvi avec ja sunnuntain kunniaksi myös omar munkki. Kyllä parasta urheilussa on syöminen ja juominen. Seuraava harjoitus sauna avec.

image.webp

Minkälainen tuollainen fatbike on ajaa? Talvella varmasti ihan ässä. On mullakin leveät renkaat mutta ei nyt sentään tuollaiset monsterit.

Minkälainen tuollainen fatbike on ajaa? Talvella varmasti ihan ässä. On mullakin leveät renkaat mutta ei nyt sentään tuollaiset monsterit.
Mulla tuo on ensimmäinen harrastepyörä, joten ei ole juuri mihin verrata. Tänään ajoin osan lenkistä kahden täysjuostomiehen perässä. Nopeilla poluilla, ja myös kivikkoisilla poluilla täysjousto on nopeampi, mutta märässä ja pehmeässä maastossa läski.

Tuo on yllättävän kevyt ulkonäköönsä nähden, ja kulkeekin aika kevyesti. Toki maastoon sopivilla eli tosi pienillä rengaspaineilla ei kovin hyvin rullaa, joten jos lenkin alussa/lopussa pitkä siirtymä, nostan rengaspaineita. Talviajoa odoton innolla. Se oli yks isoimmista syistä, miksi päädyin täysjouston sijaan läskiin. Oon tykänny kovasti.

Back
Ylös Bottom