Otan osaa.puolilta päivin pitäs olla Ylöjärvellä..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Otan osaa.puolilta päivin pitäs olla Ylöjärvellä..
Kiitos.Otan osaa.
Ajattelin käyttää työaikaa tits'n'guns -reeniin. N. Klo 9, tunnissa pitää selvitä.
Varo sitten ettet ajatuksissasi ota tissejä esiin.Minä ajattelin näyttää siltä että olen läsnä, mutta tuumia jotakin aivan muuta. Pelkkää kokousta 9-16. 7.30-8.59 varattu kahvin juomiselle ja tuumimisten suunnittelulle.
Varo sitten ettet ajatuksissasi ota tissejä esiin.
Se voisi aiheuttaa nolon tilanteen. Mutta vain siinä tapauksessa, ettet huomaa tarjota sitä muille.
En minä semmoisia.Kuka olisi muuten uskonut että futhermuckerista tulee näin pervo. Noh kai se oli vääjäämättä edessä, sillein meni se kehityskaari posteissa.
Tuosta.
Joo, toi on kanssa oikein toimiva ja katsottu monta kertaa. Tää on vielä semmoinen leffakategoria, joka putoaa itselle varmaan parhaiten. Sanotaan nyt vaikka veijaritoiminnaksi.Tämä lehva on kyllä täynnä mahtavia kohtauksia. Aikansa legenda, kuten myös samalta vuodelta:
Laivalla kun futher tarjosi munaansa minulle useampaan otteeseen, tiesin että peli oli menetetty.Kuka olisi muuten uskonut että futhermuckerista tulee näin pervo. Noh kai se oli vääjäämättä edessä, sillein meni se kehityskaari posteissa.
Mutta väittäisin, että se oli suurin sinä iltana tarjottu kampe.Laivalla kun futher tarjosi munaansa minulle useampaan otteeseen, tiesin että peli oli menetetty.
Kieltämättä tuli hieman alemmuuskompleksia.Mutta väittäisin, että se oli suurin sinä iltana tarjottu kampe.
Mulla tuo on ensimmäinen harrastepyörä, joten ei ole juuri mihin verrata. Tänään ajoin osan lenkistä kahden täysjuostomiehen perässä. Nopeilla poluilla, ja myös kivikkoisilla poluilla täysjousto on nopeampi, mutta märässä ja pehmeässä maastossa läski.Minkälainen tuollainen fatbike on ajaa? Talvella varmasti ihan ässä. On mullakin leveät renkaat mutta ei nyt sentään tuollaiset monsterit.