Saako ottaa nelosena? Tai pienen fernetin viereen?Laitan äänen kaljalle.
Varoen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Saako ottaa nelosena? Tai pienen fernetin viereen?Laitan äänen kaljalle.
Varoen.
Saako ottaa nelosena? Tai pienen fernetin viereen?
@Heatseeker ei hajuakaan kullituksista.
Jos pitäis veikata, niin ehkä ne on jotain pehmeempää materiaalia ja tarkotettu just messinkiruuveille sun muille, mitkä helpommin menee pyöreeks... Mutta tämä vain villi veikkaus.
Sama. Itsehän olen ns. nappimies?Ei sanonut mitään niin piti oikein googlettaa. Aika mohlot. Muotia taitavat nyt olla moiset.
+ miten se jutustelu sitten onnistuu kanssaihmisten kanssa, kun napit korvilla huudattaisi rokkenrollia.
+ miten se jutustelu sitten onnistuu kanssaihmisten kanssa, kun napit korvilla huudattaisi rokkenrollia.
Havaintojeni mukaan ihan vain huutamalla niin että kuulee oman äänensä kuulokkeiden yli.
:DHavaintojeni mukaan ihan vain huutamalla niin että kuulee oman äänensä kuulokkeiden yli.
Ei niitä kokoajan tartte päässä pitääMinun salilla soi rokki muutenkin. Ei tarvitse nappien kanssa salilla etes leikkiä.
Ja välillä, aika useinkin, on mun mielestä ainakin kiva käydä salilla ja olla vähän omissa oloissaan keskittyä itse asiaan. Sillon on mukava kuunnella musiikkia napeista, kuulokkeista tai muusta vastaavasta.Itsekin oon käyttäny nappeja tähän asti, mutta inhoan niitä piuhasotkuja, biisin/volyymin vaihtamiseen pitää kaivaa kännykkää esiin ja juostessa/joissain liikkeissä napit ei tuppaa pysymään kunnolla paikallaan. Siksi annan tälläsille kuulokkeille chanssin, saa nähä onko hyvät :pSama. Itsehän olen ns. nappimies?
E. Tossa kattelin, että ostaisko noihin koirarulliksiini uudet rinkulat vai tarttisko suosiolla hakee alesta uudet rullikset. Sit ois neljät nurkissa pyörimässä.