Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Voi hyvät hyssykät, päivä mennyt käytännössä kuskin hommissa. Tuntuu että on aika vähissä se oma aika nykyiseltään, noin muutenkin. All work no play makes invisus a dull boy!

Prosentti on jotain 10% luokkaa.

Vaihtoehtoja on itseasiassa yllättävän vähän, tuossa "teholuokassa". Pääsääntöisesti jos panacod ei toimi, niin Tramalikaan ei oikein toimi, ja siitä eteenpäin mennään melko paljon vahvempiin kamoihin.

Norspia mulle on lykätty joskus.

maisemat: on

image.webp

Mitään oo saanut aikaseks. Vissyllä kävin huoltoasemalla. Ruokailukerratkin nolla. Vielä.

Ens yönä tapan tän flunssan ja sit olen elossa.

Törkee!
Toivottavasti hieno nainen antaa: anteeksi.

Omien kokemuksien mukaan lääkäreillä on panacod osakkeita salkku täynnä, sen verran avokätisesti mulle on sitä määrätty. Viimeisimmän leikkauksen yhteydessä sanoin, ettei panacodia, ja kirjoitin saman viestin kissankokoisilla kirjaimilla johonkin kuponkiin. Leikkauksen jälkeen anestesialääkäri sitten esitteli nallekarkit ja reseptit: " Tässä on nyt 100 kpl tätä panacodia." Saatana.

Mitähän ortopedi A Heikkilä sanois kun näkis ortopedi TJJn dippaavan sipsejä kermavaahtoon?

Viikko metsässä ja eka ateria (kaapista löytyneen riisipuuron jälkeen) on paketti maksalaatikkoa :cool: Huoltsikalla vähän keskittymisongelmia ja kauppaan ei jaksa enää :confused:

Back
Ylös Bottom