Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

mie oon tännään muokannut lisää blogini ilmettä ja eri infosivujen sisältöjä ja ilmettä. Tännään lisäks kirjuutin ja julkaisin uuden blögäleenkin.
http://vitnessiivatnessiijavilosofiaa.blogspot.fi/2016/07/oikkeen-hyvvee-kesapaevvee-ja.html ehtikin olla jo melekeen viikko väliä tässä uusimman
ja edellisen blögäleksen ulospullauttamisen välillä. mukavata hommoo onpi tiää tuaas kö mie en ees yritä miellyttää bloggaamisellani sponsoreita
enkä lukijoita. aika vapautunut olo, voisin peräti sanoa... tännään olen aamulla hieman jumpannut hanin kanssa ja keskenäni hieman voimaillut.
huomenna taas salille. ensvkolla oman tiimin oma leikkisä penaskaba... suaap nähä mitä noussoo ;-) safkaa tässä väsäilen, nälkä jo maarussa kurnii. hyvvee tulloo tuaas kö eehän sitä ny viitti pahhoo tehäkkää... hehehehe.

Joo se on silloin menny reeni perille! Kannattaa vielä laittaa sormi omaan pyllyyn ja kokeilla miltä tuntuu :)
ei suaamar kö mie repeesi teiä kommunikahuunille :hyper::p;)

:rock: mie oon tykästynyt tähän pakkiksen offin meininkiin... yllättävän koukuttavaa! :rock:

kyllä tulis läski
No tulisi! Katselin myös noita tuolla toisella voorumilla keväällä, mutta ei taida mahtua omaan spessuun. Muuten olisi jo alla.

Talveksi voisi tilata jotain uutta gummia, jos haluaisi luopua rahoistaan. Oli talven alla 4.5" XL:t ja kun pistin Jumojimit, niin sivuttaispito heikkeni selvästi kaltevalla lumella/hankikannolla. Ne voisi tokkopa laittaa talvella takas alle, mutta ei sitä nyt voi laittaa enään kapeampaa, kun jumpojimit on 4.8" ja on kaiken kukkuraksi litkutettu. Voi sitä turhaa sotkun määrää + aivan mahdoton self steerin verrattuna jumpojimeihin. Joten tuskimpa tulen enään niitä laittamaan alle.

Litkutusta suosittelen, jos ei ole jo. Gorillateipillä on omat tehty ja ajaa asiansa mainiosti.

ei oo kompuraa niin ei oikeen omin konstein onnistu litkutus

kaljanlitkutuskin on tänään lain väärällä puolella koska ajatus on mennä kokeilemaan lähteekö mopo käyntiin, jos lähtee: maltillista ajoa

Back
Ylös Bottom