Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tein tänään voltin trampalla. Edellisestä tais olla 10 vuotta aikaa.
Itsehän olin hiekkalaatikolla ja tein hyviä hiekkakakkuja. Edellisestä kerrasta on jokunen hetki kans vierähtäny.Tein tänään voltin trampalla. Edellisestä tais olla 10 vuotta aikaa.
Lopetin jo. Yritin opettaa kummitytölle kuinka voltti tehdään ja pitihän se näyttää malliksi.
Olin taas metsässä poimimassa mustikoita. Olipa kivaa!
Ikinä-en-oo-luita-murtanutNimim. viimeksi-kun-tein-tuollaista-murtui-luita
Ikinä-en-oo-luita-murtanut
No johan nyt.Eiku ulkomailla. :D
Olipa muuten hyvä tissitreeni! Kiva ku kulkee taas.
Ketjut: rasvattu.
Huomenna: scorchio.
Kyllä sujuu! Siel on sitä punasta pehmeempää mössöä ja sitten tulee joku kova vastaan. Jos tulee paljon jaloille valuvaa punasta pitää käristää. Sitten kun löytyy jotai kovaa siihen törkätää piikkejä ja ties mitä, iha vapaasti oman fiiliksen mukaan. Tarvittaessa jesaria. Nii ja kuvia kannattaa ottaa, että muut luulee, että tiiät mitä teet. Kun ei jaksa enää enempää puuhastella työnnetään kaikki kiinni oleva mössö sisälle ja turhat irtokappaleet roskiin. Lopuks neulaa ja lankaa söhitää sinne ja tänne. Taas vakuuttavampaa, jos onnistuu muutamaan eri kerrokseen niitä laittamaan. Sitten ku jotenkin punanen pysyy ihon alla piilossa juostaa helvetillistä kyytiä salista pois ja väitetää, että ei oo ikinä käynytkään paikalla.Älä murra mitään tai @Kajsna korjaa vahingot huomenna. Ilman opetusta.
Kummitytön korjaaminen onnistuu kansLopetin jo. Yritin opettaa kummitytölle kuinka voltti tehdään ja pitihän se näyttää malliksi.

Väännä tanko mutkalle niin nousee.Harvinaisen paska penkkitreeni! En tiiä missä oikee kusee. Ehkä syytän tankoa. En tiiä. Huoh.
Harvinaisen paska penkkitreeni! En tiiä missä oikee kusee. Ehkä syytän tankoa. En tiiä. Huoh. Kaks viimestä penkkireeniä menny viturallee, kohta ois pare onnistua.
Veto onneks kulki suht ok. Kuulemma näytti siltä, että voimanostoa harrastan :D
Kyllä sujuu! Siel on sitä punasta pehmeempää mössöä ja sitten tulee joku kova vastaan. Jos tulee paljon jaloille valuvaa punasta pitää käristää. Sitten kun löytyy jotai kovaa siihen törkätää piikkejä ja ties mitä, iha vapaasti oman fiiliksen mukaan. Tarvittaessa jesaria. Nii ja kuvia kannattaa ottaa, että muut luulee, että tiiät mitä teet. Kun ei jaksa enää enempää puuhastella työnnetään kaikki kiinni oleva mössö sisälle ja turhat irtokappaleet roskiin. Lopuks neulaa ja lankaa söhitää sinne ja tänne. Taas vakuuttavampaa, jos onnistuu muutamaan eri kerrokseen niitä laittamaan. Sitten ku jotenkin punanen pysyy ihon alla piilossa juostaa helvetillistä kyytiä salista pois ja väitetää, että ei oo ikinä käynytkään paikalla.
Nii varmaa täytyy. En oikee tiiä oliko tanko liian paksu, merkit liian levellä ja päät ei pyöriny kunnolla. Tai sitten vaan yritän hakee jotai höpöhöpö syitä, ku kulki huonosti.Väännä tanko mutkalle niin nousee.
Mä en ookkaan rinnalle vedelly hetkeen. Kai sulla sit kulkee penkki ku mulla ei? :DMinulla ei veto kulkenut yhtään, en tosin ole maasta vedellyt varmaan pariin kuukauteen, että ehkä se ei vaan kulkenut sen takia. Mutta rinnalleveto kulki sen verran kevyesti, että sain vedettyä tangon leukaan, ei näköjään tullu mustelmaa.
Ny on näläkä.
Oikein hyvin opettanut!Hyvin on menny oppi perille. Olen mää jumalattoman hyvä opettaja. :D

Minä vietän nyt Ultimisun syntymäjäisiä olemalla: jölli paljaana.
Tiedän, että hän tällaista elettä arvostaa.
Onko se hirmuinen?