Leonin loppu. Aina vain niin hieno ja koskettava.Mikä leffa/tv sarja musa on säväyttänyt parhaiten?
Sit toinen on koko Intouchables ja etenkin Una mattida. On edelleen yksi hienoimmista leffoista.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Leonin loppu. Aina vain niin hieno ja koskettava.Mikä leffa/tv sarja musa on säväyttänyt parhaiten?
Löytyy joka lähtöön. Käy ainakin sovittamas joskus. Tuntuu kuin hattarapilvellä kävelis.Eiks ne ole vähän niinkuin juoksemiseen tehty?

Mikä kahvinkeitin Mike sulla on? Ja paljonko kahvia menee päivässä ja mitä kahvia kotona keität?
En oon Munakas,mutta käyttää eri merkkejä osa-aikasesti,ei yöllä lainkaan. :DMunakas,mitä kalsareita Mike käyttää?
Munakas,mitä kalsareita Mike käyttää?
Ollaan kokoajan jääty sateen armoille, niin koitetaan uudestaan kun saan auton.Oliko Annan sarjaan tulossa lisää tavaraa vai jäikö se vain yhteen pätkään?
Wilfa joo, ja Rancilio silvia ja kapselikeitin.Wilfan keitin on ellen väärin muista.
Damage-vitun-controll.Mistähän vitusta minä tietäisin? Tämä tietämys tai muistikuva tulee puhtaasti yhden vanhemman IG kuvan perusteella, jossa keitin näkyi taustalla.
Ei ole lasipullo zeron voittanutta!Light cokis pikkutolkeissa on paras - hapokkaampaa kuin zero, itselle tama on tarkeampaa. Zero maistuu ehka piirun verran makeammalta tosin - light ehka hieman raikkaammalta.

Munakas,mitä kalsareita Mike käyttää?
epäilen että tältäkin foorumilta löytyis useampikin jamppa, joka olis valmis maksamaan hieman saadakseen Miken käytetyt kalsaritEi saatana. Päivän topic: miken kalsarit. :D

Mä uskon että kun heität ilmoille tuommoisia niin kierolla tavalla vain ilmaiset omia mieltymyksiäsi :Depäilen että tältäkin foorumilta löytyis useampikin jamppa, joka olis valmis maksamaan hieman saadakseen Miken käytetyt kalsarit![]()
mä uskon että sä tilaisit Mikeltä setin kerran treenattuja, jos vaan kehtaisitMä uskon että kun heität ilmoille tuommoisia niin kierolla tavalla vain ilmaiset omia mieltymyksiäsi :D
In Timo we trust.